Gå til innhold

Enormt press nedentil som gjør vondt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! :) Jeg er 36+2 og begynner å kjenne på kroppen at det nærmer seg slutten nå. Har mye kynnere , mer intense "lynnedslag" og press i underlivet og som ståler ned i lårene. Må hele tiden ta pauser når jeg er oppe og går, og puste litt igjennom kynnerne eller de lynene nedentil.

Men de to siste dagene har jeg et par ganger opplevd å så vidt klare å gå innendørs. Jeg får et enormt press nedentil som gjør vondt, og det varer i ca 1-3 minutter i slengen hvis jeg skal gjette. Kjenner selve presset konstant, men når jeg prøver å gå gjør det skikkelig vondt nedentil. Av og til varer det lengre, vil gjette opp til 10 minutter. 

Er det vanlig å kjenne sånn press nedentil som gjør vondt? Er dette noe tegn på at fødsel nærmer seg, eller er det bare det at hodet treffer nerver? Skal til jordmor om ikke alt for lenge, men vet ikke om dette er noe man kan spare med å fortelle om eller om jeg bør ringe de å spørre...

Takk på forhånd! :) 

Anonymkode: e0e02...716

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dette skjer så gjør det såpass vondt at jeg nesten ikke klarer å flytte det ene beinet framfor det andre. Det er helt nytt for meg, så er derfor jeg undrer....

TS

Anonymkode: e0e02...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...