Gå til innhold

Aner ikke hvor jeg skal finne noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på en nettside nå en stund og det har klaffet med en, men han fortsatte å bruke profilen sin etter vi hadde møttes. Dette synes jeg er vondt, enda han fortsatt var på. Så jeg valgte å kutte det ut. Har innsett nå at dating på nett ikke er noe særlig for meg. Men er redd for å ende opp alene for alltid. 
hvor finner man noen nå tip dags?😢

Anonymkode: 59b95...681

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på😢

Anonymkode: b3fc7...a9d

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på det samme så vi er tydeligvis flere 😪

Anonymkode: 30d00...ca6

Skrevet

Tinder. 

Anonymkode: 54f84...64a

Skrevet

Hadde dere noe forpliktelser, hadde dere snakket om det?

Veldig vanlig å fortsette å ha profil til noe annet er avtalt.

Anonymkode: b5be9...d18

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har vært på en nettside nå en stund og det har klaffet med en, men han fortsatte å bruke profilen sin etter vi hadde møttes. Dette synes jeg er vondt, enda han fortsatt var på. Så jeg valgte å kutte det ut. Har innsett nå at dating på nett ikke er noe særlig for meg. Men er redd for å ende opp alene for alltid. 
hvor finner man noen nå tip dags?😢

Anonymkode: 59b95...681

Atter en gang du kan treffe de over alt! På turer, på jobb, på fritidsaktiviteter, på ferier og på datingsider. Det du beskriver fra datingsiden kan skje på akkurat samme måte med en du treffer i en vennekrets. Bare at da blir sosiale media brukt som kontaktflate mot andre kvinner fordi han ikke er seriøs, det er ikke forskjell på kvinner og menn heller.

Det hele handler om og finne de rette, og dette kan ta tid. Bli skuffet er lov, gi opp er ikke et alternativ. Ta en pust i bakken, og forsiktig ta nye steg. Dette er samfunnet i dag, finne den ene seriøse som passer til deg er ikke en lett øvelse.

• Liker 1
Skrevet

Steder der det er folk og mulighet for å konversere. Ta initiativ til å starte samtale med fremmede. Smil og se glad ut. I møtekommende attitude. Bli kjent med nye folk. Kvinner og menn. Utvide nettverk.

Anonymkode: ed952...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...