Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er i uke 29 og har vært litt øm nederst i magen i de siste dagene, ingen andre plager, utenom det som er forbundet med stor mage (vondt i ribbein, stor og tung etc) . Der hvor buksene vanligvis er festet. 

Jeg skal på kontroll om to dager igjen. 

Kan ikke huske å ha opplevd det i forrige svangerskap. 

"Smertene" er svake og litt småømme, ikke menssmerter. 

Er det noen som har opplevd dette og har fått svart hva det kan være hos dere? 

Anonymkode: efc24...ef2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos jordmor? Dette sliter jeg også med, er i uke 30. Aner ikke hva det er 

Anonymkode: 022e6...cb1

Skrevet

Har noe lignende. Er det en slags kynnere kanskje?🤔

Anonymkode: d7e2c...8c2

Skrevet

Ts her 

Føler jeg har mye kynnere, særlig når jeg reiser meg fra sofaen eller sånt. 

Har ikke vært til jordmor, kun legen min. Skal dit i morgen igjen, så bør kanskje ta det opp da :) eller bør jeg gå til jordmor siden de har mer tid? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her 

Føler jeg har mye kynnere, særlig når jeg reiser meg fra sofaen eller sånt. 

Har ikke vært til jordmor, kun legen min. Skal dit i morgen igjen, så bør kanskje ta det opp da :) eller bør jeg gå til jordmor siden de har mer tid? 

Meg i uke 30 her. Jeg har også mye kynnere, dette er ikke relatert til at magen er hard. Men mye kynnere kan kanskje gjøre magen øm? 

Jeg liker best å gå til jordmor. De har som du sier bedre tid. Min fastlege virker heller ikke til å ha stålkontroll på svangerskap, men det er nok veldig individuelt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Meg i uke 30 her. Jeg har også mye kynnere, dette er ikke relatert til at magen er hard. Men mye kynnere kan kanskje gjøre magen øm? 

Jeg liker best å gå til jordmor. De har som du sier bedre tid. Min fastlege virker heller ikke til å ha stålkontroll på svangerskap, men det er nok veldig individuelt.

Jeg har veldig god erfaring med legen min , og har gått til behandling hos henne tidligere pga noe annet. Virker som hun kan ganske mye om graviditet, men kjenner jeg har behov for litt mer info om dagen, jeg skal snakke med henne i morgen og ta det derifra :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har veldig god erfaring med legen min , og har gått til behandling hos henne tidligere pga noe annet. Virker som hun kan ganske mye om graviditet, men kjenner jeg har behov for litt mer info om dagen, jeg skal snakke med henne i morgen og ta det derifra :)

Oppdater meg gjerne her når du har snakket med henne🧡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...