Jens Skrevet 8. august 2005 #1 Del Skrevet 8. august 2005 Han har så skarpe negler, og uansett hvor mye jeg klipper, og filer, så får han nye kutt i ansiktet hver dag!!Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 8. august 2005 #2 Del Skrevet 8. august 2005 Du kan ha på han noen små votter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusesen Skrevet 8. august 2005 #3 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kjøpte tynne små bomullsvotter på H&M til en billig penge til min sønn for at han ikke skulle får til å klore seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 8. august 2005 #4 Del Skrevet 8. august 2005 Det anbefales vel ikke, men jeg bet neglene ned. Det er selvfølgelig lett å rive med litt for mye, så en må være forsiktig. Vottene var veldig upopulære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 8. august 2005 #5 Del Skrevet 8. august 2005 Det anbefales vel ikke, men jeg bet neglene ned. Det er selvfølgelig lett å rive med litt for mye, så en må være forsiktig. Vottene var veldig upopulære... ← *bilde av LoisLane gnafsende på babyhånd i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 8. august 2005 #6 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har hørt at det faktisk er bedre å rive neglene enn å klippe de. Du kan bite et lite hakk og så rive forsiktig. Bare pass på at du ikke tar for mye. Ellers er jo votter et godt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 9. august 2005 #7 Del Skrevet 9. august 2005 Å rive er bedre enn å klippe. Et råd vi fikk på sykehuset var å smøre ansiktet til babyen med såkalt barnesalve (tykk salve som en får på apoteket) i ansiktet. Dermed får de ikke tak med neglene, i tillegg til at salven hjelper sårene med å gro fortere. Et veldig godt alternativ hvis vottene er upopulære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 9. august 2005 #8 Del Skrevet 9. august 2005 Vi brukte sånne små, tynne klorevotter på både Lillesøster og Storesøster. Det funka kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. august 2005 #9 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg holdt (og holder neglene) nede hele tiden. Da han var mindre rev jeg dem av og nå klipper jeg. 1 - 2 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Center Skrevet 10. august 2005 #10 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg brukte neglklipperen og klipte et lite hakk på siden av neglen, for så å rive den av. Da unngikk jeg de skarpe kantene, og han rev seg ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. august 2005 #11 Del Skrevet 11. august 2005 Har ingen problemer med det så lenge jeg klarer å holde neglene korte, men når det blir litt lengde på dem, har Vendelin plutselig ansiktet fullt av kloremerker. Fikk tips på føden om å smøre inn hendene til babyen med en fet krem, samme type som du kan bruke på såre brystvorter (for da er den jo ikke farlig for barnet å få i munnen). Da blir neglene mykere og han vil ikke få klort seg så fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå