AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Kjæresten min er så dårlig på å snakke om følelser og jeg vet ikke hva han føler.. etter nesten to år. han har ikke sagt han er forelska eller elsker meg da jeg har spurt. Riktignok har jeg ikke spurt nylig. Men han er hengiven og kosete, vi reiser mye (vel ikke akkurat nå da) og jeg har møtt de fleste han kjenner. Han snakker om reiser vi kan gjøre neste år. Hva skjer egentlig her? Og vi er kjærester og monogame. Han sier han er lykkelig med meg, men jeg skjønner ingenting lenger Anonymkode: 15b72...4c5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Hva mer trenger du fra han? Du må ikke sette så stor press på et annet menneske, du må lære deg å elske deg selv. Anonymkode: ad54f...47f 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Det hadde ikke vært aktuelt for meg. Jeg har også en mann som er dårlig på å snakke om følelser, men å si "jeg elsker deg", det klarer han. Hver dag. Anonymkode: 86a8d...a4f 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mer trenger du fra han? Du må ikke sette så stor press på et annet menneske, du må lære deg å elske deg selv. Anonymkode: ad54f...47f En muntlig bekreftelse? At han ikke svarer så merkelig og tvetydig når jeg spør om følelsene hans. Anonymkode: 15b72...4c5 1
~ m a u d e ~ Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Ja, det kan godt hende at en mann kan finne på. Her er alt feil. Enten burde du være en av de damene som fanger opp hva en mann føler, gjerne før han skjønner det selv. Eller så burde du finne deg en mann som vet hva han føler og sier det til deg. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Jeg vet av erfaring (dessverre) at en mann kan reise med deg og introdusere deg for familie og venner uten at han kjenner en pøkk av forelskelse eller ser for seg en fremtid med deg. Men det du har er jo et forhold, selv om han ikke SIER at han elsker deg eller er forelsket i deg tipper jeg han sier det på en annen måte. Hvis du virkelig må vite det må du ta en prat med han om hvor viktig det er for deg, men se etter handlingene istedet for å vente på ordene. Klart de ordene betyr noe, men action speaks louder than words. Anonymkode: 619b1...cab 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min er så dårlig på å snakke om følelser og jeg vet ikke hva han føler.. etter nesten to år. han har ikke sagt han er forelska eller elsker meg da jeg har spurt. Riktignok har jeg ikke spurt nylig. Men han er hengiven og kosete, vi reiser mye (vel ikke akkurat nå da) og jeg har møtt de fleste han kjenner. Han snakker om reiser vi kan gjøre neste år. Hva skjer egentlig her? Og vi er kjærester og monogame. Han sier han er lykkelig med meg, men jeg skjønner ingenting lenger Anonymkode: 15b72...4c5 Noen mennesker snakker ikke, de viser det med handling. Mange har store problemer med å si ting, selvom de vil, men greier det ikke. jeg må innrømme at jeg tidligere slet noe jævlig med si unnskyld. Jeg klarte ikke si unnskyld selv om jeg va veldig lei meg og prøvde med handling å vise at jeg var lei meg. Heldigvis prater jeg rett ut om alt når det er noe nå. Anonymkode: fa05d...70f 2
~white lady~ Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min er så dårlig på å snakke om følelser og jeg vet ikke hva han føler.. etter nesten to år. han har ikke sagt han er forelska eller elsker meg da jeg har spurt. Riktignok har jeg ikke spurt nylig. Men han er hengiven og kosete, vi reiser mye (vel ikke akkurat nå da) og jeg har møtt de fleste han kjenner. Han snakker om reiser vi kan gjøre neste år. Hva skjer egentlig her? Og vi er kjærester og monogame. Han sier han er lykkelig med meg, men jeg skjønner ingenting lenger Anonymkode: 15b72...4c5 Ikke alle er følelsesmennesker, og synes «jeg elsker deg» blir for voldsomt, men de kan være lykkelige i forholdet likevel. Man må jo se på hvordan de oppfører seg rundt deg. Hva sier øynene hans? 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 ~white lady~ skrev (3 minutter siden): Hva sier øynene hans? Lol Anonymkode: 751ed...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 Jeg bare griner og griner. Jeg leser ting som at hvis han ikke kan vite det sikkert nå så bare bruker han meg. Jeg har det så bra med han og han er den søteste, snilleste og mest hengivne typen jeg har møtt. Jeg er så redd for å miste han. Kanskje han forelsker seg i noen andre og han blir enda mer hengiven med henne. Hvordan skal jeg klare å tolke handlingene hans når han er en snill fyr mot alle? Anonymkode: 15b72...4c5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #11 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min er så dårlig på å snakke om følelser og jeg vet ikke hva han føler.. etter nesten to år. han har ikke sagt han er forelska eller elsker meg da jeg har spurt. Riktignok har jeg ikke spurt nylig. Men han er hengiven og kosete, vi reiser mye (vel ikke akkurat nå da) og jeg har møtt de fleste han kjenner. Han snakker om reiser vi kan gjøre neste år. Hva skjer egentlig her? Og vi er kjærester og monogame. Han sier han er lykkelig med meg, men jeg skjønner ingenting lenger Anonymkode: 15b72...4c5 Broren min gjør det. Har møtt x-antall fuckfriends... Anonymkode: 52ba6...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #12 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så redd for å miste han. Kanskje han forelsker seg i noen andre og han blir enda mer hengiven med henne. Anonymkode: 15b72...4c5 Det er en risiko vi alle må ta. Anonymkode: c192c...9a5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå