Papsi Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Det her er så forbanna jævlig og kjedelig. Jeg HATER å være sykemeldt. Er hjemme dagen lang, går aldri ut av døra. Spiser og spiser og tenker om dette livet har noe mening? Det er så vanskelig å få seg jobb, jeg vil heller være sykemeldt og få lønn enn å ikke ha jobb og få inkasso etter inkasso. For dere som lurer, så utnytter jeg ikke systemet, slapp av. Jeg har fått diagnosen depresjon, men jeg tror ærlig talt jeg ikke trenger denne sykemeldingen. Det er jævligere enn jævligst.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Papsi skrev (52 minutter siden): Det her er så forbanna jævlig og kjedelig. Jeg HATER å være sykemeldt. Er hjemme dagen lang, går aldri ut av døra. Spiser og spiser og tenker om dette livet har noe mening? Det er så vanskelig å få seg jobb, jeg vil heller være sykemeldt og få lønn enn å ikke ha jobb og få inkasso etter inkasso. For dere som lurer, så utnytter jeg ikke systemet, slapp av. Jeg har fått diagnosen depresjon, men jeg tror ærlig talt jeg ikke trenger denne sykemeldingen. Det er jævligere enn jævligst. Hvis du føler du ikke trenger sykemeldingen, så kan du velge å ikke bruke den🤷🏼♀️ Anonymkode: df0d6...68a 4
Papsi Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du føler du ikke trenger sykemeldingen, så kan du velge å ikke bruke den🤷🏼♀️ Anonymkode: df0d6...68a Leste du ikke hva jeg skrev! Jeg kan ikke gå uten lønn! Det gir meg utrolig mange konsekvenser!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Papsi skrev (Akkurat nå): Leste du ikke hva jeg skrev! Jeg kan ikke gå uten lønn! Det gir meg utrolig mange konsekvenser! Så du er ikke sykemeldt fra jobb? hva blir da forskjellen å gå hjemme uten jobb, og gå hjemme som sykemeldt? Anonymkode: df0d6...68a 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Da har du ingenting å klage på. Hjemme med lønn, vs hjemme uten lønn. 🤷🏼♀️ Du får søke jobber da. Anonymkode: 8a468...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Du er arbeidsledig? Har du rettigheter på dagpenger som du nå får sykepenger for? Å være arbeidsledig er virkelig tøft for psyken. Jeg ble deprimert av det og ble ikke frisk før jeg kom meg ut i jobb. Gikk til psykolog som hjalp litt, men for min del var det helt klart det å være arbeidsledig som gjorde meg syk. Helt grusomt å gå og føle seg verdiløs og ubrukelig. Anonymkode: 5d7d0...ce9
Papsi Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da har du ingenting å klage på. Hjemme med lønn, vs hjemme uten lønn. 🤷🏼♀️ Du får søke jobber da. Anonymkode: 8a468...5c6 Jeg søker daglig 🥺 jeg håper noen kaller meg inn til intervju snart.. tar alt jeg får
Papsi Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er arbeidsledig? Har du rettigheter på dagpenger som du nå får sykepenger for? Å være arbeidsledig er virkelig tøft for psyken. Jeg ble deprimert av det og ble ikke frisk før jeg kom meg ut i jobb. Gikk til psykolog som hjalp litt, men for min del var det helt klart det å være arbeidsledig som gjorde meg syk. Helt grusomt å gå og føle seg verdiløs og ubrukelig. Anonymkode: 5d7d0...ce9 Ja, det er ingenting verre enn å sitte hjemme, føle livet stopper opp og man føler seg så liten. Jeg trodde jeg kom til å få mer motivasjon til livet om jeg bare kom meg unna jobb, men det er det stikk motsatte. Jeg hadde MER motivasjon og håp for fremtiden før enn nå. Æsj altså.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 Kom deg ut, gå turer. Frisk luft og mosjon gjør underverker faktisk. Nesten alt er bedre enn å sperre seg inne. Anonymkode: e64c3...5d0 1
Papsi Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kom deg ut, gå turer. Frisk luft og mosjon gjør underverker faktisk. Nesten alt er bedre enn å sperre seg inne. Anonymkode: e64c3...5d0 Jeg gjør det også, men har noen dager som idag der jeg ikke Kommer meg ut med mindre jeg må. Og jeg må ingenting.. trener vanligvis 2 ganger per dag for å få inn nok mosjon siden jeg ikke rører på meg når jeg er hjemme.. får prøve på nytt i morgen 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #11 Skrevet 15. desember 2020 Papsi skrev (4 minutter siden): Jeg gjør det også, men har noen dager som idag der jeg ikke Kommer meg ut med mindre jeg må. Og jeg må ingenting.. trener vanligvis 2 ganger per dag for å få inn nok mosjon siden jeg ikke rører på meg når jeg er hjemme.. får prøve på nytt i morgen Høres ut som en god plan! 😊Det kan jo hende at du ikke går arb.ledig lenge, hvertfall ikke når du sier du tar alt som måtte dukke opp. Er det lov å spørre om du ble deprimert pga din forrige jobb? Får du hjelp til å takle den? Anonymkode: e64c3...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå