Gå til innhold

Spørsmål til menn som er skilt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere noen gang seksuelt på x-kona? Fantaserer du om dama? Tenker du på kroppen hennes? Runker du noen gangen med x’n i fantasien? Savner du sexen med dama?

Anonymkode: 83881...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tenker dere noen gang seksuelt på x-kona? Fantaserer du om dama? Tenker du på kroppen hennes? Runker du noen gangen med x’n i fantasien? Savner du sexen med dama?

Nei det er nok ikke vanlig. De fleste er nok glad for å slippe å forholde seg til henne mere, men det kommer nok ann på hva grunnen til bruddet var også og om det var et fint brudd eller ikke. Som regel har man jo funnet seg ei ny å ha sex med så da er det meste glemt. 

Anonymkode: c3ad1...9c9

• Liker 4
Skrevet

Tenker ofte på diverse exer. Ingen er 100% perfekte, men har forskjellige kvaliteter. Noen er bedre til å suge, ander hadde bedre kropp, noen kledde seg mer sexy, mens andre var mer lekene osv. Så kommer ann på hvilken stemning jeg er i, hva jeg tenker på. Men tenker ofte på div ekser ja. 

Skrevet

Med tanke på at jeg har hatt sex ca 2000 ganger med eksen, og bare én gang etterpå,  så er det rart om det ikke sniker seg inn en tanke av og til. 

M50

Anonymkode: 4efa8...24b

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Nei. Nei. Nei, og nei.

De romantiske og erotiske sidene ved ekteskapet var over lenge før vi ble separerte. 

Skrevet

Absolutt. Ingen andre damer jeg har hatt sex med, kan måle seg med henne. En sexdronning, rett og slett. Nå er det jo sånn at det har gått mange år, hun har etterhvert blitt eldre og rundere, så er neppe like bra nå som da hun var i 30 årene. Men likevel er minnene sterke og klare i mitt hode.....

Anonymkode: 1f4b1...5dc

Skrevet

Ja klart jeg gjør det, hun bor ikke langt unna så det hender at vi treffes og veksler noen ord

Anonymkode: 371e6...895

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Absolutt. Ingen andre damer jeg har hatt sex med, kan måle seg med henne. En sexdronning, rett og slett. Nå er det jo sånn at det har gått mange år, hun har etterhvert blitt eldre og rundere, så er neppe like bra nå som da hun var i 30 årene. Men likevel er minnene sterke og klare i mitt hode.....

Anonymkode: 1f4b1...5dc

Tipper hun har mere sex nå, og enda villere! Damer blir kåtere med alderen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tipper hun har mere sex nå, og enda villere! Damer blir kåtere med alderen.

Ikke alle blir kåtere med alderen, og han må jo tenne på det han ser på også som de fleste andre menn. 

Anonymkode: c3ad1...9c9

Skrevet

Jeg tenker på Stian ;) 

Anonymkode: 2f4b3...b17

Skrevet

Jeg savner henne masse, men ikke det seksuelle. Jeg ser vel kanskje i ettertid at det seksuelle ikke fungerte så bra det siste året, men det hadde nok vært løsbart hadde viljen vært der.

Skrevet

Nei, har både før og etter hatt bedre. Hun var en vandrende seksuell overførbar sykdom, og hadde lite kontakt med selvet sitt. En skikkelig tabbe. 3 år lang bomtur. Lærerikt.

Takk og lov er nåværende, 18 år sammen, det stikk motsatte. Livet er godt.

M50

Anonymkode: 3848e...544

Skrevet

Nei, nei, og atter nei!

De årene med å pelle av ull- lester og ullskjorte som hun skulle sove med, alltid, og aldri uten et grynt under avkledninga, før man kunne ligge i misjonærstilling ("det fungerer jo, så hvorfor prøve annerledes?" - det skal sies at for vi begynte å forplikte oss til hverandre, var set mer futt i henne) noen minutter. De årene .... Men jeg trodde det var slik det skulle være.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2020 den 14.37):

Nei savner ingenting om mine exer. Det er en grunn til at de er exer. Men når det er sagt så savner jeg til ei forståelse for at det finnes flere folk her i verden enn bare henne. 

Skrevet

Nei, jeg tenker ikke på henne utenom når hun ringer for å kjefte for et eller annet. 

Anonymkode: afc49...8ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2020 den 14.37):

Ja det hender. Vi hadde alltid god sex, hun var alltid velstelt, bydde mye på seg selv og hadde en fantastisk kropp. Den beste kroppen og sexen jeg noen gang har opplevd, og mest sannsynlig vil oppleve. 

Anonymkode: 7a944...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...