Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke ha sminke under munnbind, men nekter å stirre på meg selv i det lyset uten sminke hvis jeg ikke skal ha på munnbind... 

Anonymkode: b1060...529

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I de kommunene i landet der munnbind er påbudt innendørs på offentlig sted der 1m avstand ikke er mulig, bør du vel bruke hos frisøren også(1m blir vanskelig hos fisrøeen). Men i utgangspunktet er det ikke påbudt ellers i landet. 

Endret av LeneXCII
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan ikke ha sminke under munnbind, men nekter å stirre på meg selv i det lyset uten sminke hvis jeg ikke skal ha på munnbind... 

Anonymkode: b1060...529

Hvorfor ikke sminke under munnbind? 😲

Anonymkode: 2dcfb...328

• Liker 6
Skrevet

Bruker man munnbind hos tannlegen nå? 

( Hihihiihihihi, kniiis😁

• Liker 4
Skrevet

Nei, ikke i Oslo og Lørenskog i hvert fall. 

Anonymkode: 0f484...ace

• Liker 1
Skrevet

Brukte sminke under munnbind i dag, gikk helt fint. Brukte fixing spray, og det holdt seg.

Anonymkode: 50c7e...4df

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gikk forbi to frisørsalonger i helgen, og i begge hadde både frisør og kunde i stolen munnbind på.

PS! Dette er i Oslo.

Endret av Million
Skrevet
1 hour ago, Nåleputa said:

Bruker man munnbind hos tannlegen nå? 
( Hihihiihihihi, kniiis😁

Nei, men du må skylle i ett minutt med hydrogenperoksidløsning, før tannlegen setter i gang. Har neppe noe å si for smittefaren, men det er pålagt...

Anonymkode: 2c3cd...dc2

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte ikke for to uker siden. Ikke frisøren heller. Jeg fikk lagt foliestriper og satt der en stund. Man får ikke blad å lese i da 🤪

Anonymkode: 839dc...4e0

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Frisørene fortjener at man tar hensyn til deres helse også. De møter folk dagen lang, og ekstra mange nå før jul, så det syns jeg er det minste man kan gjøre.

Anonymkode: 4b2b8...277

• Liker 6
Skrevet

Jepp, jeg var hos frisøren i dag og både frisører og kunder hadde på munnbind 😊 Men det er vel forskjell fra kommune til kommune. Jeg er i Bergen

Anonymkode: 8c62c...172

Skrevet

Jeg brukte ikke munnbind da jeg var hos frisøren denne uken i Oslo :) Det var valgfritt. Frisøren sto bak meg hele tiden

Anonymkode: 454a3...194

• Liker 1
Skrevet

Frisørene i Oslo bruker munnbind selv og oppfordrer kundene på det sterkeste til å også gjøre det. Ikke påbud, men veldig hyggelig med munnbind på begge parter for de med yrker hvor man har nærkontakt med svært mange daglig. 

Anonymkode: d1f1e...dd2

• Liker 4
Skrevet

Venninne er frisør og blir veldig oppgitt over kunder som tar av seg munnbindet så fort de setter seg ned i frisørstolen. Hun har vært såpass tydelig på at hun ønsker munnbind på kundene sine at alle har tatt det på igjen uten noe mas. 

Anonymkode: d1f1e...dd2

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Ikke her iallefall, verken jeg eller frisøren. Men vi er i et grønt fylke så det har kanskje noe med det å gjøre :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2020 den 17.43):

Nei, ikke i Oslo og Lørenskog i hvert fall. 

Anonymkode: 0f484...ace

Feiil!

Anonymkode: f5cb5...4c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg brukte ikke munnbind da jeg var hos frisøren denne uken i Oslo :) Det var valgfritt. Frisøren sto bak meg hele tiden

Anonymkode: 454a3...194

Useriøs salong og uansvarlig kunde

Anonymkode: f5cb5...4c3

• Liker 3
Skrevet

Gikk forbi salong på vei hjem i går, og der var det både kunde og frisør uten munnbind. Bor i kommune med økende smittetrend og fylke med generelt mye smitte. 

Merkelig.

Anonymkode: 2bff2...656

Skrevet

Jeg var hos frisøren i går på Hamar. Første kunde den dagen. Jeg kom uten maske da jeg så for meg at den kom til å være i veien og kom til å bli bløt, men så kom det to andre kunder og begge hadde maske på. Alle de ansatte hadde masker på.

Frisøren sa ikke noe på det, men jeg kommer til å ha på meg maske når jeg kommer tilbake i februar.

Anonymkode: 0030e...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...