AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Del Skrevet 15. desember 2020 Brukte dyre (250 kr flaska) sjampo og balsam i forhold til at jeg hadde hair extention. Og herregud så mye bedre håret mitt føltes! Hair extentionet er nå tatt ut, og jeg vil fortsette bruke produkter uten paraben og silikon. Noen som har tips til billige produkter utenom Normal også? Helst så billig som mulig 😅 Har ganske tørt og slitt hår. Har alltid brukt hår oljer, men slik jeg har forstått det så inneholder de masse silikon? Noen som har noe tips til noe annet jeg kan bruke, som er uten silikon? husker da jeg var liten, så brukte jeg bare vanlig balsam på tørt hår, for å få ned frizz og floker under børsting. Er dette dumt, da balsamen er ment til å vaskes ut? Finnes det noe bedre alternativ? Anonymkode: 4206c...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Del Skrevet 15. desember 2020 Denne er uten sulfat. Husker ikke om jeg kjøpte den på normal. Men synes ikke den gjør noe spesielt for håret... Wellaplex er min lifesaver ♥️ Anonymkode: c1e0a...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå