Gå til innhold

Har du noen gang hatt sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang hatt sex med ektefellen til en omgangsvenn og fikk det noe å si for vennskapet selv om din omgangsvenn aldri fikk vite om dette.

Anonymkode: 2033e...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har du noen gang hatt sex med ektefellen til en omgangsvenn og fikk det noe å si for vennskapet selv om din omgangsvenn aldri fikk vite om dette.

Ja, men omgangsvennen visste det. 

Anonymkode: 42d37...1ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men omgangsvennen visste det. 

Planlagt kanskje ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Planlagt kanskje ?

Første gangen var det spontant. 

Skrevet

Jeg ble venn med ei som var gift, og knullet henne. 

Mannen og henne skilte seg etter en stund, og nå er jeg beste venn med mannen som hun skilte seg med.. Rare greier. 

Før dere dømmer meg: Hun fikk aldri sex og han gadd aldri, hun klarte ikke å holde seg. 

Føler meg bedriten som enda har en stor hemmelighet for han, og vurdere faktisk og si det til han en dag. Selv om det kan ødelgg venneforholdet mellom meg og kompisen min, men skylden dreper meg.

Anonymkode: b0918...8c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg ble venn med ei som var gift, og knullet henne. 

Mannen og henne skilte seg etter en stund, og nå er jeg beste venn med mannen som hun skilte seg med.. Rare greier. 

Før dere dømmer meg: Hun fikk aldri sex og han gadd aldri, hun klarte ikke å holde seg. 

Føler meg bedriten som enda har en stor hemmelighet for han, og vurdere faktisk og si det til han en dag. Selv om det kan ødelgg venneforholdet mellom meg og kompisen min, men skylden dreper meg.

Anonymkode: b0918...8c0

Ikke si noe til han, jeg har gjort det samme med nabodama og holder helt tyst om det selv om jeg og han treffes stadig vekk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg heller ikke så veldig høy i hatten når jeg møter på en gammel kompis. Han skulle bare visst at jeg pulte mora hans i fylla for menge år siden. Heldigvis er det ikke så ofte vi treffes nå for tiden.

Enkelte ting er det best å bare å glemme, enn å si noe.

Anonymkode: 69a9f...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...