AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Ja, hva gjør han som får deg til å tenke at han husket på deg, han bryr seg, at du er viktig? Anonymkode: 8f22d...9fb
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 "Er det noe jeg kan gjøre for at dagen din skal bli bedre?" Det er noe vi begge sier og gjør stort sett hver dag. Lytter til hverandre, og tar hensyn i hverdagen. Også er det alle de andre små og store tingene han gjør. Står opp tidlig når han har fri og kjører meg til jobb 0650 om morgenen om det pøsregner, selv om det tar meg 5min å gå. Husker hvilken type bind og smertestillende jeg bruker når jeg har mensen. Spør alltid om det er noe han skal fikse når han henter noe på kjøkkenet til seg selv. Vasker badet fordi jeg hater det. Kommer hjem med små gaver, alt fra selvplukkede blomster, til en pakke med hjertesjokolade fra butikken. Osv osv. Og så prøver jeg også å gjøre det jeg kan for å vise hvor mye han betyr for meg. Anonymkode: c47c4...ce7 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Han viser sin lojalitet. At uansett hva som skjer ellers i livet, så er det meg og han. Anonymkode: 76856...1d2 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Er det noe jeg kan gjøre for at dagen din skal bli bedre?" Det er noe vi begge sier og gjør stort sett hver dag. Lytter til hverandre, og tar hensyn i hverdagen. Også er det alle de andre små og store tingene han gjør. Står opp tidlig når han har fri og kjører meg til jobb 0650 om morgenen om det pøsregner, selv om det tar meg 5min å gå. Husker hvilken type bind og smertestillende jeg bruker når jeg har mensen. Spør alltid om det er noe han skal fikse når han henter noe på kjøkkenet til seg selv. Vasker badet fordi jeg hater det. Kommer hjem med små gaver, alt fra selvplukkede blomster, til en pakke med hjertesjokolade fra butikken. Osv osv. Og så prøver jeg også å gjøre det jeg kan for å vise hvor mye han betyr for meg. Anonymkode: c47c4...ce7 Så heldig du er, han høres kjempe fin ut. Anonymkode: 60c58...4b5 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Han viser at han er interessert i hva som skjer i livet mitt, av smått og stort. Ønsker å bruke tid med meg. Viser at han tenker på meg, sender snaps og meldinger iløpet av dagen. Tar vare på meg når jeg er syk. Støtter meg når jeg trenger det. Gir meg mye klem og kos. Vi bor ikke sammen, men jeg føler meg fortsatt godt ivaretatt. Anonymkode: c5269...5ce 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Han viser sin lojalitet. At uansett hva som skjer ellers i livet, så er det meg og han. Anonymkode: 76856...1d2 Hvordan viser han den? Anonymkode: 3316d...759
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 At han / hun er enda ilag me deg. Finnes ikke bedre svar en dette. Anonymkode: 36389...561
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan viser han den? Anonymkode: 3316d...759 Måten han prater om vårt forhold på. Alltid med ordet "vi". Han sa han ikke kan flytte og studere pga han har møtt meg. At han jobber mindre så vi skal ha tid sammen. Han hører på meg når jeg gir ham tilbakemeldinger. Merker at det er viktig for ham at jeg er fornøyd med ham. Han setter som regel av tid til oss, klager om det blir for kort tid ilag. Støtter meg når noe skjer, ikke bare der og da, men etterpå. Han er opptatt av at han er min og at vi skal dele ting fra hverdag og fortid, bli kjent. Om noe skjer med ham, er jeg blant de første han kontakter, ja, jeg tror den første...Han kaller meg drømmedama si. Viser meg at han elsker det vi gjør i senga. Bryr seg om jobben min, katten min, familien min...stryker og koser på meg. Klarer å snakke om kompliserte ting med meg. Elsker å bare prate. Betror meg ting. Har sagt hvor viktig det er for ham at det er, og forblir, oss. Anonymkode: 76856...1d2 3
Catbert Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Måten han prater om vårt forhold på. Alltid med ordet "vi". Han sa han ikke kan flytte og studere pga han har møtt meg. At han jobber mindre så vi skal ha tid sammen. Han hører på meg når jeg gir ham tilbakemeldinger. Merker at det er viktig for ham at jeg er fornøyd med ham. Han setter som regel av tid til oss, klager om det blir for kort tid ilag. Støtter meg når noe skjer, ikke bare der og da, men etterpå. Han er opptatt av at han er min og at vi skal dele ting fra hverdag og fortid, bli kjent. Om noe skjer med ham, er jeg blant de første han kontakter, ja, jeg tror den første...Han kaller meg drømmedama si. Viser meg at han elsker det vi gjør i senga. Bryr seg om jobben min, katten min, familien min...stryker og koser på meg. Klarer å snakke om kompliserte ting med meg. Elsker å bare prate. Betror meg ting. Har sagt hvor viktig det er for ham at det er, og forblir, oss. Anonymkode: 76856...1d2 Drømmemannen 😄 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 Min sender meldinger hver dag og ringer hver kveld når vi ikke er sammen. Sier at han elsker meg hver dag. Masserer føttene mine når vi ser på tv. Lager stor frokost lørdag og søndag. Rydder og vasker i leiligheten min. Sier at jeg er fin, spesielt når jeg ser ut som et dass. Har forståelse når jeg er nedfor. Setter meg på plass når jeg er urimelig. Anonymkode: 3316d...759 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #11 Skrevet 15. desember 2020 Han gjør småting som å fyre i ovnen før han drar om morgenen. Fyrer i ovnen før jeg kommer hjem fra kveldsvakt. Gjør generelt fine ting han ikke trenger å gjøre. Spør om dagen, bryr seg om mine meninger. Ellers så har jeg funnet ut, etter 18år sammen at han egentlig hater en rett vi pleier å spise, men ikke sagt noe for det er en av mine favoritter.. 😆 Anonymkode: d01e2...3eb 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #12 Skrevet 15. desember 2020 Han tar oppvasken fordi han vet jeg ikke klarer (tar ut av maskinen). Han blir sittende lenge med meg etter maten er spist og sier «det er så godt å bare sitte her med deg». Han sier alltid ja hver gang jeg spør om han vil finne på ditt eller datt. Jeg får låne bilen så mye jeg vil eller trenger. Han forteller meg at han savner barna mine når ikke de er der, han ringer hver. eneste. kveld. vi ikke er sammen. Han holder alltid rundt meg når jeg trenger det uansett hva - ser på tv, lager mat, jobber. Snakker om oss, vi, hele tiden. Spør om meg om hvordan drømmehuset ser ut. Kjøper vin og mørk sjokolade hver gang jeg (sjeldent) spør. Kjøper bind og tamponger på søndager. Stryker meg på ryggen når det er vondt i eggstokkene. Viktigst av alt lytter han til alt jeg sier. Alle følelsene mine blir validert, han setter pris på de gode og lange samtalene, også de vonde, og han bryr seg så mye om meg at jeg vet ikke hvor heldig jeg er tror jeg. Anonymkode: 0220f...802 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #13 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, hva gjør han som får deg til å tenke at han husket på deg, han bryr seg, at du er viktig? Anonymkode: 8f22d...9fb * At han sier daglig at han elsker meg. At han er så heldig. At han ler av, men mest med meg😊 * Sender sms'er: "Savner deg, du er fantastisk" * Kjøper ting til meg om jeg nevner i forbifarten at jeg skal spare til en sånn og sånn. Vi har møtt på mye motgang på bare 3 år sammen.. Men vi bor sammen nå Anonymkode: 4c015...cba 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #14 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): * At han sier daglig at han elsker meg. At han er så heldig. At han ler av, men mest med meg😊 * Sender sms'er: "Savner deg, du er fantastisk" * Kjøper ting til meg om jeg nevner i forbifarten at jeg skal spare til en sånn og sånn. Vi har møtt på mye motgang på bare 3 år sammen.. Men vi bor sammen nå Anonymkode: 4c015...cba Ja, og vi prater om alt. Han er den eneste i verden jeg kan fortelle alt uten at han dømmer meg. Anonymkode: 4c015...cba
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #15 Skrevet 15. desember 2020 Haha fy faen jeg kan nesten ikke tro svarene her, ts her. Takk for at dere deler, jeg kan omtrent ikke si NOE av dette om kjæresten min lenger. Han ligger ikke med andre, det er vel alt som fortsatt gjør dette til et "forhold". Ellers er det bare meg meg meg meg, hos ham . Trengte en vekker tror jeg Anonymkode: 8f22d...9fb 9
Cecilie82 Skrevet 15. desember 2020 #16 Skrevet 15. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, hva gjør han som får deg til å tenke at han husket på deg, han bryr seg, at du er viktig? Anonymkode: 8f22d...9fb les den https://www.ark.no/boker/Gary-Chapman-Kjaerlighetens-fem-sprak-9788252033052?gclid=Cj0KCQiA2uH-BRCCARIsAEeef3meBqsKtp5RshFU_4Ev87RfuIrdDni05LG61w8HLfVwBWIHIizcipwaAlESEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Endret 15. desember 2020 av Cecilie82
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #17 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): At han / hun er enda ilag me deg. Finnes ikke bedre svar en dette. Anonymkode: 36389...561 Det må være det eneste også, ja.. Jeg sliter i alle fall med å finne andre "bevis" på at han bryr seg om meg akkurat nå. Anonymkode: 3b482...0ac
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #18 Skrevet 16. desember 2020 Han promper når han spiser, og for meg er dette en bekreftelse på at han er så trygg sammen med meg, og implisitt da bryr seg Anonymkode: 779e6...68f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #19 Skrevet 16. desember 2020 At han alltid tilbyr seg å hente kaffe til meg på senga. At han alltid holder meg om jeg ikke får sove. At han tilbyr seg å kjøre "byen rundt" etter det jeg har lyst på om jeg er syk. At han hver dag gjør det tydelig at han setter meg og min lykke foran seg selv. At om han ikke tenker seg om (har glemt noe på butikken, drar på lang treningstur uten å si fra og uten mobilen, har glemt å sette inn melka) så ser du på hele han at han er lei seg om jeg blir skuffet. At han alltid rydder oppvaskmaskinen, henger opp klær, tørker over servanten, +++ om han er den første som ser at det gjøres. Når jeg leser her inne om menn som dumper alt slikt på kona slår det meg at han kan ikke være mye glad i henne når han ikke viser denne typen omsorg. Anonymkode: cef8f...295 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #20 Skrevet 16. desember 2020 For noen veike menn dere er sammen med. Det høres jo ut som dere er sammen med kvinner. Anonymkode: a6371...260 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå