Grooo Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Jaja, nå er det altså klart for en ny sesong med Cæsar, dette blir spennende...!
Gjest LoisLane Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Ungene her i huset pleier å se på (jada, sable meg ned!), så jeg liker ikke lesbe-sexen de reklamerer med.
Grooo Skrevet 8. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2005 Føreste episode var skuffende kjedelig... Hm... Åja, nå husker jeg! Det bruker å være kjedelig...
Gjest Violetta Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Jeg har fulgt med når det har passet sånn, men nå vurderer jeg å kutte ut hele greien. Å spekulere i lesbe-sex synes jeg blir toppen på kransekaken. Ikke at de ikke har vist spekulative ting før, og jeg har ingen ting imot dem som har en annen legning enn meg selv. Men når det er så til de grader åpenbart at tv2 spekulerer i det for å få høyere seertall synes jeg det blir for drøyt.
Gjest Aloha Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Som jeg har gledet meg! Hotel Cæsar + høst = sant!
Gjest Milah Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Ungene her i huset pleier å se på (jada, sable meg ned!), så jeg liker ikke lesbe-sexen de reklamerer med. ← Nei.. Hetrosex er myyye bedre!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #7 Skrevet 9. august 2005 ingen tar vel skade av "sex" på tv, uansett kjønn/legning? er vel bare klining i undertøy de viser... trodde at homofili var normalisert jeg...
Gjest skindeep Skrevet 9. august 2005 #8 Skrevet 9. august 2005 bare bra at de kryddrer det opp litt... er så lei av samme dølle såpeseriene på alle kanaler.. glamour, osv..
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. august 2005 #9 Skrevet 9. august 2005 Glad det er i gang igjen. Den første uken er alltid kjedelig. Men det kommer seg etter hvert. Når det er mest spennende, tar de ferie igjen.
Gjest LoisLane Skrevet 9. august 2005 #11 Skrevet 9. august 2005 Nei.. Hetrosex er myyye bedre! ← Argh! Hvordan får jeg fram sitat i sitat? Synes de spekulerer vel mye i sex'en sin nå for tida.
Gjest Valhalla Skrevet 10. august 2005 #12 Skrevet 10. august 2005 Jeg liker Cæsar, men har ikke sett på en stund. Så i går at det så ut som de la opp til lesbing. Homserier synes jeg de kunne spart seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå