Gå til innhold

Dere med klistremerkebaby, hvordan løser dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby her er 2 mnd og fullstendig klistremerke, dvs må være på en av oss til enhver tid for å ikke hylgråte. På gode dager kan h*n ligge litt for seg selv i senga, men vi vet aldri hvor lenge det varer. Det kan være alt fra 1 til 25 min. Ikke at man orker å ha sex så ofte med baby, men vi savner sex og nærheten det gir begge to. Babyen kan jo forbli klistremerke i mange måneder til. Å la h*n ligge å hylgråte mens vi har sex er jo selvsagt uaktuelt, det samme gjelder å ha babyen på brystet mens det skjer, det ville bare blitt for sykt for meg (oss).

Må vi bare finne oss i at vi nå er foreldre og ikke kan ha noe sex på typ et halvt år, eller finnes det alternativer? 

Anonymkode: 3c749...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviter en besteforelder til å gå tur med baby i vogn? Så får dere litt pause. 

• Liker 7
Skrevet

Man får ikke hatt sex, rett og slett. Evt, spør en venninne om å trille en tur eller gå en tur med babyen i bæresjal i en time... (eller en av besteforeldrene, men for meg hadde det vært lettere å spørre en venninne enn å spørre mamma om å passe baby så jeg fikk ha sex 😝)

Anonymkode: e106b...45b

• Liker 7
Skrevet

Har ikke

Anonymkode: 9f426...201

• Liker 1
Skrevet

Hva med Bæresjal på ryggen, og dama på toppen. Babyen forstår ikke hva som skjer uansett. 🤪

Eller?

Anonymkode: 03dc7...33d

Skrevet

Hadde stort sett ikke sex. Det kunne jo skje, mot all formodning, at babyen sovnet på meg og jeg klarte å legge ham ned uten at han våknet, og at vi kunne ta en kjappis på det kvarteret han sov, men det var heller sjelden 😅

Anonymkode: 54bfb...a49

• Liker 3
Skrevet
GulSitron skrev (1 minutt siden):

Inviter en besteforelder til å gå tur med baby i vogn? Så får dere litt pause. 

Babyen liker ikke vogn enda, det er kun armer og fang/bryst som gjelder her. Vi har heller ikke latt noen holde babyen enda med tanke på korona. De fleste i vår omgangskrets lever dessverre ganske som normalt nå, og da syns vi det er litt risikofylt med en så liten baby. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med Bæresjal på ryggen, og dama på toppen. Babyen forstår ikke hva som skjer uansett. 🤪

Eller?

Det blir veldig rart og turn off for meg. 

Lite oppløftende svar til nå, ser jeg.😆 Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har heller ikke latt noen holde babyen enda med tanke på korona. De fleste i vår omgangskrets lever dessverre ganske som normalt nå, og da syns vi det er litt risikofylt med en så liten baby. 

Ts

Nei da får dere vel leve i sølibat inntil videre 🤷🏼‍♀️

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir veldig rart og turn off for meg. 

Lite oppløftende svar til nå, ser jeg.😆 Ts

Ser den 😆

Men sikkert noen som har prøvd.

Skrevet

Sover ikke baby litt i vognen på dagtid? Trill en tur og la vognen stå rett utenfor/i gangen og ha sex frem til baby våkner?

Anonymkode: d6e75...832

Skrevet

Selv om det ikke virker sånn nå, så blir det bedre :) Og da har man plutselig tid og mulighet igjen!

Anonymkode: 5825b...da1

• Liker 1
Skrevet

Da jeg hadde klistremerkebaby hadde jeg absolutt null behov for nærhet med mannen, ønsket bare å ha kroppen min i fred :fnise: Så jeg savnet det ikke på den tiden. Har hjulpet fra de har vært 3-4 mnd og lagt seg litt tidligere på kvelden. Men ja, jeg har måtte avbryte sex for å amme for å så gå tilbake til mannen. Veldig lite sexy egentlig. 

Anonymkode: 6c08f...b7e

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sover ikke baby litt i vognen på dagtid? Trill en tur og la vognen stå rett utenfor/i gangen og ha sex frem til baby våkner?

Anonymkode: d6e75...832

Nei, babyen liker ikke vogn og sover ikke for seg selv hverken på dag, kveld eller natt. Hvis vi er heldige kan h*n sove opptil en halvtime maks én gang per døgn uten å ha kroppskontakt med oss.

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei da får dere vel leve i sølibat inntil videre 🤷🏼‍♀️

Det er det jeg frykter. 🙈 Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da jeg hadde klistremerkebaby hadde jeg absolutt null behov for nærhet med mannen, ønsket bare å ha kroppen min i fred :fnise: Så jeg savnet det ikke på den tiden. Har hjulpet fra de har vært 3-4 mnd og lagt seg litt tidligere på kvelden. Men ja, jeg har måtte avbryte sex for å amme for å så gå tilbake til mannen. Veldig lite sexy egentlig. 

Det skjønner jeg veldig godt, men jeg føler allikevel at jeg har behov for å kunne ha sex en gang i blant, 2-4 ganger i måneden, eller noe sånt. Høres lite sexy ut, ja, 😅 men jeg har også sett for meg at noe sånt kommer til å skje her også. Ts

Skrevet

Hadde ikke særlig med sex i den perioden nei. 

Det er et fjernt minne nå (minste er 1.5 år), det blir bedre. ;)

Skrevet

Aner ikke hva slags råd du ønsker i denne situasjonen. Jeg husker vertfall at jeg runket mannen under dyna, samtidig som baby lå oppå meg. (Dette var for hans del, jeg hadde null behov). Samleie kom etterhvert.

Anonymkode: b950a...ee4

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. 2 mnd etter fødsel tenkte jeg ikke tanken på sex engang. 

• Liker 1
Skrevet

Med hard core klistremerkebaby som ikke sover heller på dagtid uten å ligge oppå noen hadde jeg nok prioritert å dusje/hvile når noen andre eventuelt trillet. 

Vi hadde baby som en helt ekstremt sjelden gang sov i sånn 20 min, da ble det kjappiser :P 

Anonymkode: 7a10e...bcb

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke sex med mindre baby var på tur med besteforeldre etc. Sånn er det bare når man har en slik baby, da må du velge mellom enten ingen sex - eller sex med en hylende baby på gulvet 😅 Det går seg til og varer en relativt kort periode i livet. Nå er baby ett år, legger seg 1830 og sover da til kl 24 på sitt eget rom - så nå er jo sex ingen problem. Har man en high need baby, må man bare go with the flow :) 

Anonymkode: 0334f...b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...