AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Vi fikk ny sjef på nyåret og tenkte ikke noe over henne før hun begynte å klage på meg for alle mulige ting. Vi hadde en ny jente på jobb, og vi skal alltid jobbe 3 på lørdager, ingen kunne denne lørdagen så sjefen skulle egt jobbe med oss. Hun dro tidlig den dagen fordi hun mente det ikke kom til å komme folk. Denne kollegaen var også helt ny, og det var utrolig masse å gjøre. Etter den dagen fikk jeg advarsel fordi jeg ikke hadde gjort en god nok jobb den dagen? Ble jævlig sint, fordi følte det ikke var rett. Og hun har hatt en samtale med meg og ment at jeg virker sur ovenfor kundene, noe som overhode ikke stemmer? Hun er aldri på jobb så er rart å få en sånn anklage fra henne. Har egt vært relativt dårlig stemning mellom meg og henne. Jeg er alltid hyggelig når jeg ser hun, og hun er hyggelig mot meg. Men flere andre har klagd på henne. Jobbet med henne og en annen kollega i går, og de satt masse bak og snakket mens jeg stod ute å jobbet, følte meg som en pest som i det hele tatt spurte om jeg kunne få noe hjelp. Fordi det var mye kunder foran, i tillegg til det favoriserer hun folk, og det er jo GANSKE tydelig hvem hun liker og liker mindre. Skjønner ikke hva hun har så i mot meg, kanskje vi bare ikke har kjemi. Men jeg er god i jobben min og alltid hyggelig med kundene. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: ad025...3e1
Basi Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Leit at du opplever situasjonen slik ... Har ingen andre tips enn å fortsette å gjøre en god jobb, vær blid overfor kundene og gjør minst mulig for at hun skal få noe å sette fingeren sin på. Samtidig begynner du å søke etter ny jobb. Det skal jo ikke være slik på en arbeidsplass. Ikke si opp før du har fått en ny stilling da. Lykke til! 1
Hippogriff Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Livet er for kort til å jobbe for dårlige sjefer. Ikke gå inn i konflikter hun forsøker å skape med deg, lat som ingenting og vær kun hyggelig og grei. Så starter du søkingen etter ny jobb.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Kvinner generelt egner seg dårlig til å være sjef/ledere i arbeidslivet, pga dere tar alt personlig. Handler med følelser. Anonymkode: f7795...d9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå