AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Første gang jeg møtte henne, var det noe som klikket? på en måte, og etter første dagen har det alltid vært noe med hun. Har alltid lyst til å være nær henne på jobb, og ikke minst har jeg tenkt mye på henne utenfor jobb. En gang vi begge skulle ta på en ting, traff hendene våre og det føltes ut som et støt inni meg. Vi har flere ganger fått øyekontakt på jobb, og hver gang har jeg fått en følelse inni meg. Vet ikke hva greia er om vi har kjemi eller hva. Hun har flere ganger spurt meg om jeg kan hjelpe hun med ting, og en gang jeg spurte hun om hun kunne gi meg tips til julegave. Hjalp hun meg virkelig med å finne noe bra. Irriterer meg så mye, fordi skjønner ikke hva som foregår? Om det kan være gjensidig eller hva. Har dere noen gode råd til meg? Anonymkode: cb7a6...f59
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Hvis dere er begge single så kan du vel prøve forsiktig å flørtende evt be henne med på kaffe eller lignende? Men ha i bakholdet at det kan være veldig vondt å innvolvere seg med kollegaer hvis det blir slutt. Anonymkode: aae43...64b 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvis dere er begge single Selvfølgelig ikke. Dette er forumet for samlivsrelasjoner. Singelliv er et annet forum. AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har dere noen gode råd til meg? Konsentrer deg om dama di! Anonymkode: e685f...1ea
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Ikke ha sex, da går det «aldri» over!! Snu før det er for sent. Reflekter litt over nåværende forhold og hvorfor du plutselig er litt «ute». Vurder sterkt terapi. Jeg har byttet jobb men sitter fortsatt og fantasere om oss. Anonymkode: 700ab...234
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ikke ha sex, da går det «aldri» over!! Snu før det er for sent. Reflekter litt over nåværende forhold og hvorfor du plutselig er litt «ute». Vurder sterkt terapi. Jeg har byttet jobb men sitter fortsatt og fantasere om oss. Anonymkode: 700ab...234 Jeg er jo ikke i noe nåværende forhold.. Anonymkode: cb7a6...f59
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er jo ikke i noe nåværende forhold.. Anonymkode: cb7a6...f59 Hvorfor skriver du her da? Anonymkode: e685f...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå