Gå til innhold

Bare meg som tisser i dusjen når jeg ikke orker å gå på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er klar over at dette er et rart spørsmål, men er jeg den eneste som tisser i dusjen når jeg ikke har lyst til å gå på do? Er det ekkelt, eller er det greit, liksom? Jeg føler meg skikkelig ekkel...

Anonymkode: 71c54...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det bare når jeg faktisk skal dusje.

• Liker 2
Skrevet

Gjør det oftere nå som jeg er gravid, ellers går jeg på do før dusj. 

Skrevet

Tisser i dusjen når jeg dusjer, Vannet får meg alltid til å måtte tisse 😂

Anonymkode: 52c1e...387

• Liker 4
Skrevet

Gjør det når jeg skal dusje, ikke ellers. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg tisser aldri i dusjen. Må jeg, så går jeg på do før jeg går i dusjen. Pleier å kjenne etter og sette meg ned og klemme ut en skvett nesten uansett først, for å slippe og plutselig måtte det når jeg står i dusjen. Må jeg mens jeg er i dusjen, venter jeg til jeg er ferdig med å dusje, så gjør jeg det på do. Jeg vil ikke ha tiss på gulvet i på badet, selv om det er i dusjsonen.

REDIGERT:

...men eh.... mente du at du går inn i dusjen uten å slå på dusjen og tisser der bare for å tisse??? Ikke bruker doen som folk skal? Da er du en gris, ja. Bruk dassen!

Endret av Million
  • Liker 2
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Jeg tisser aldri i dusjen. Må jeg, så går jeg på do før jeg går i dusjen. Pleier å kjenne etter og sette meg ned og klemme ut en skvett nesten uansett først, for å slippe og plutselig måtte det når jeg står i dusjen. Må jeg mens jeg er i dusjen, venter jeg til jeg er ferdig med å dusje, så gjør jeg det på do. Jeg vil ikke ha tiss på gulvet i på badet, selv om det er i dusjsonen.

REDIGERT:

...men eh.... mente du at du går inn i dusjen uten å slå på dusjen og tisser der bare for å tisse??? Ikke går på do som folk skal? Da er du en gris. Bruk dassen!

Ja, men det skjer ikke ofte, og jeg har «do-skrekk», om jeg kan kalle det det... Og ja, jeg vet at jeg er en gris...

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men det skjer ikke ofte, og jeg har «do-skrekk», om jeg kan kalle det det... Og ja, jeg vet at jeg er en gris...

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Beklager altså, men det er det. Hva er du egentlig redd for at et toalett skal gjøre? Svelge deg hel?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er klar over at dette er et rart spørsmål, men er jeg den eneste som tisser i dusjen når jeg ikke har lyst til å gå på do? Er det ekkelt, eller er det greit, liksom? Jeg føler meg skikkelig ekkel...

Nei. Tisser jeg og. Og noen ganger om jeg bare må bæsje litt eller det er rennende så gjør jeg det i dusjen.  

Anonymkode: c7e8a...188

Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Beklager altså, men det er det. Hva er du egentlig redd for at et toalett skal gjøre? Svelge deg hel?

Kjære deg, om du googler «doskrekk», ser du at jeg ikke er den eneste... Du kan bare være glad for at du ikke har det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjære deg, om du googler «doskrekk», ser du at jeg ikke er den eneste... Du kan bare være glad for at du ikke har det!

Ja, jeg har googlet og iflg de første treffene jeg får opp, gjelder dette med doskrekk i de aller fleste tilfellene småunger som slutter med bleie. Det kan vi trygt si at ikke gjelder deg.

Så har vi disse, som ikke tør å bruke andres toaletter eller offentlige toaletter. Det kalles doskrekk. Men du skriver at du går og tisser i din egen dusj (håper jeg virkelig ikke du gjør det i andres!?) istedenfor ditt eget toalett. Det er det jeg ikke skjønner. Jeg har aldri hørt om noen voksne som har doskrekk overfor sin egen do hjemme.

Skrevet

Sikkert mange som gjør det. Synes det er litt ekkelt hvis man deler dusj med andre. Jeg har aldri i hele mitt liv tisset i dusjen. 

Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har googlet og iflg de første treffene jeg får opp, gjelder dette med doskrekk i de aller fleste tilfellene småunger som slutter med bleie. Det kan vi trygt si at ikke gjelder deg.

Så har vi disse, som ikke tør å bruke andres toaletter eller offentlige toaletter. Det kalles doskrekk. Men du skriver at du går og tisser i din egen dusj (håper jeg virkelig ikke du gjør det i andres!?) istedenfor ditt eget toalett. Det er det jeg ikke skjønner. Jeg har aldri hørt om noen voksne som har doskrekk overfor sin egen do hjemme.

Jeg bor sammen med flere, og jeg har min egen dusj, så jeg tenker det går helt fint...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bor sammen med flere, og jeg har min egen dusj, så jeg tenker det går helt fint...

Sitter du faktisk og driter på gulvet i dusjen da? Doskrekken din kobles vel ikke av og på alt ettersom du må enten bæsje eller tisse?

Skrevet

Ææsj.. Nei for f..... tisser da ikke i dusjen.

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Sitter du faktisk og driter på gulvet i dusjen da? Doskrekken din kobles vel ikke av og på alt ettersom du må enten bæsje eller tisse?

Nei, jeg driter i dassen når de ikke er hjemme...

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, jeg driter i dassen når de ikke er hjemme...

Her er det noe som ikke stemmer.... hvordan kan det ha seg at det plutselig går greit å bruke doen da? Hva skjedde med den påståtte doskrekken?

Her handler det om å ta seg sammen litt. Du kan ikke plutselig bli "redd for doen" når du skal tisse, men så "ok, da går vi på do" når du skal drite.

Hva er du egentlig redd for?

Endret av Million
Skrevet

😳😳😳

Hjelp?? Nå ble jeg redd for å dele dusjen min.. Fader så ekkelt. Ta og kjenn etter da først, og hvis man skulle bli tissetrengt underveis så klarer man faktisk å drøye det til man er ferdig.

Anonymkode: 01c47...d4b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du vet draugen ikke finnes, sant? 

Anonymkode: b2b5a...644

Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Her er det noe som ikke stemmer.... hvordan kan det ha seg at det plutselig går greit å bruke doen da? Hva skjedde med den påståtte doskrekken?

Her handler det om å ta seg sammen litt. Du kan ikke plutselig bli "redd for doen" når du skal tisse, men så "ok, da går vi på do" når du skal drite.

Hva er du egentlig redd for?

Du klarer visst ikke å forstå en enkel setning... Jeg går ikke på do for å drite når det er andre i huset, men når jeg er aleine hjemme gjør jeg det... Skjønner ikke hvorfor det plager deg så mye, men ok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...