Gå til innhold

Mye smerter etter samleie pga keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har opplevd å ha mye smerter innvendig etter keisersnitt? Da tenker jeg på at det blir betent når jeg har sex muligens fordi penis støter borti «inni der». Har gått på antibiotika 3 ganger på grunn av infeksjoner og nå er det veldig smertefullt igjen 😞 det er snart 5 mnd siden keisersnitt....

Anonymkode: 8a3b6...fc6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om.. Lurer på om flere opplever det samme? Er du fornøyd med ks ellers da? Var det hastekeisersnitt? 

Anonymkode: f9e7f...216

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri hørt om.. Lurer på om flere opplever det samme? Er du fornøyd med ks ellers da? Var det hastekeisersnitt? 

Anonymkode: f9e7f...216

Ja, lurer på hva det kommer av. Hadde dog livmorinfeksjon etter ks flere ganger så vet ikke om det er en sammenhengen nå den fjerde gangen med lignende smerter. 

Ja, stemmer.. det var hastekeisersnitt/katastrofesnitt. Ikke fornøyd, og veldig lei meg for at det endte sånn.. mest på grunn av mange plager i ettertid kanskje.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, lurer på hva det kommer av. Hadde dog livmorinfeksjon etter ks flere ganger så vet ikke om det er en sammenhengen nå den fjerde gangen med lignende smerter. 

Ja, stemmer.. det var hastekeisersnitt/katastrofesnitt. Ikke fornøyd, og veldig lei meg for at det endte sånn.. mest på grunn av mange plager i ettertid kanskje.

Men viktig å legge til at det viktigste for babyen var med ks, så det er selvfølgelig det viktigste!

Skrevet

Hei! 

Jeg hadde ikke selv KS, men vet at min tante slet med det samme. Det er jo et stort inngrep i buken, og faren for infeksjon er jo tilstede.

For tante gikk det seg til med tiden 😊 Og det kommer det nok til å gjøre for deg også, selv om det er dritt mens man står oppi det. 

Kan å unngå sex en stund hjelpe? Så utsetter du ikke kroppen for noe den ikke er helt klar for enda. Så lite ytre påvirkninger som mulig, så kroppen får fokusert på å leges 😊

Anonymkode: e9cec...37b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...