Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på 7 uker som kaver noe voldsomt på natt! Hun sovner i armene mine i 23-00 tiden, legger henne så ned i sengen med meg. Etter 2-3 minutter begynner hun. Grynter, fekter med armene, klorer seg i ansiktet, presser og styrer på slik helt til neste morgen. Ammer 2-3 ganger. Hun våkner ikke av kavingen virker det som. Har prøvd å svøpe, men hun ligger likevel og kaster på hodet, grynter osv. Hun gråter svært lite, kun litt uro i 22-tiden. På dagtid sover hun lett 2 runder på 2-3 timer i vogn. Da sover hun stort sett stille. Når hun sover på kvelden er det mer urolig søvn så da har vi henne i sele. Andre som opplever dette? Når gikk det over? Helt umulig å sove når hun makker og bråker sånn 🤯 trenger et lys i tunnelen her 😅 redd hun ikke får god nok søvn.. kommer jo aldri inn i dyp søvn på natt..

Anonymkode: 44386...a03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis trenger hun nærhet.

Begge mine har vært slik.

Første sov utelukkende oppå meg eller far de første ukene. Så ved siden av meg i sengen med en hånd på kroppen. Så holde i hånden og tilslutt var det tilstrekkelig at føttene tok borti meg eller far. Er to år og trenger fortsatt kroppskontakt deler av natten.

Med andremann som nå er fem måneder begynte det med å kunne ligge mens jeg holdt i hånden. Siste par ukene har hun lagt helt inntil meg og sover da mye roligere. På dagtid er det kun oppå meg som gjelder...

Anonymkode: fce49...ff0

Skrevet

Våre har vært sånn. De har ikke sovet godt før de klarte å snu seg over på magen. Da sov de endelig litt sammenhengende. Eldste snudde seg ved 4 mnd mens minste var bare 10 uker når han snudde seg selv.

Anonymkode: 71c29...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...