AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Vi har nå fire biler. Én virker, én fusker, to er ubrukelige. Mannen min sier hele tiden at han skal fikse de, men har uttalige prosjekt samtidig og får det aldri gjort. Jeg vil gjerne ha bilen min på verksted, men det koster 40000 kr og han sier det er for dyrt. Han kan visst gjøre det med deler for 3000 kr. Men han gjør det jo ikke! Hvordan løser jeg denne floken? Anonymkode: 5a6b4...eab
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Si at er ikke bilen fikset innen x dag så ryker den på verksted, så bare følger du opp. Noe av det verste som er et folk aom SIER at de skal gjøre noe så skjer det ikke. Anonymkode: 58cf4...182 5
Gjest Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har nå fire biler. Én virker, én fusker, to er ubrukelige. Mannen min sier hele tiden at han skal fikse de, men har uttalige prosjekt samtidig og får det aldri gjort. Jeg vil gjerne ha bilen min på verksted, men det koster 40000 kr og han sier det er for dyrt. Han kan visst gjøre det med deler for 3000 kr. Men han gjør det jo ikke! Hvordan løser jeg denne floken? Anonymkode: 5a6b4...eab Ta bilder av de to ubrukelige og legg dem ut for salg på Finn som reparasjonsobjekter. Bruk den bilen som virker selv, og gjem nøklene slik at han ikke bruker den. Om han da vil ha en bil å bruke seg så får han fikse den som fusker. Nød lærer naken kvinne å spinne.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Tilby deg å hjelpe ham med jobben. Ofte er litt moralsk støtte det som trengs for å få ut finger'n. Ellers kan du kjøpe Haynes-manualen for bilen og gjøre det sjøl. Anonymkode: f1255...33c 3
anonym 4545 Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Kanskje du kjenner en person som er flink på bilrep, som kan bistå mannen din? Det vil selvfølgelig koste noe mer, men betraktelig mindre enn kr 40.000,-
Gjest Bamse20 Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Si at er ikke bilen fikset innen x dag så ryker den på verksted, så bare følger du opp. Noe av det verste som er et folk aom SIER at de skal gjøre noe så skjer det ikke. Anonymkode: 58cf4...182 Om hun sender den på verksted så må hun selv betale uansett. Hun kan ikke sende den på verksted og sende typen regningen, det blir for dumt.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Mannen min bruker å si: hvis jeg har sagt jeg skal fikse det, gjør jeg det. Det er ikke noe vits i å mase hvert halvår.😝 Anonymkode: 8e326...2af 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mannen min bruker å si: hvis jeg har sagt jeg skal fikse det, gjør jeg det. Det er ikke noe vits i å mase hvert halvår.😝 Anonymkode: 8e326...2af Haha, kjenner igjen denne. 🤪 Jeg har ikke lyst til å trappe opp konfliktnivået. Lever dere i en slik Kardashian-episode, med nøkkelgjemming og drama? Men føler at jeg må prøve noe nytt snart for å få nye perspektiver og litt press og fremgang i dette her. Anonymkode: 5a6b4...eab
Gjest Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke lyst til å trappe opp konfliktnivået. Lever dere i en slik Kardashian-episode, med nøkkelgjemming og drama? Men føler at jeg må prøve noe nytt snart for å få nye perspektiver og litt press og fremgang i dette her. Anonymkode: 5a6b4...eab Om du ikke har lyst til å trappe opp konfliktnivået så er du heller ikke interessert i en bil du kan stole på 🙂
Tiuren Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Tilby deg å hjelpe ham med jobben. Ofte er litt moralsk støtte det som trengs for å få ut finger'n. Ellers kan du kjøpe Haynes-manualen for bilen og gjøre det sjøl. Anonymkode: f1255...33c Kjøp nevnte manual og sett i gang Riv dritten fra hverandre og be så om hjelp 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå