AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Har du erfaringer med wild jam? kan man ta wild jam om man har regelmessig syklus? Vil gjerne ta noe som gjør at egget kanskje fester seg bedre. Andre hjelpemidler dere har brukt? Anonymkode: 026b5...1a5
nøtta Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Jeg brukte det mnd jeg ble gravid, ble gravid 4. Mnd med prøving, men første mnd med wildjam spiste også ananas etter EL i fem dager. Drakk hostesaft før El for å få godt med slim😂🙈 om det gjorde nytten eller ikke, vet jeg ikke, men jeg velger å tro det da det😂😁🥰
Amatariel Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Har hørt om mange som har hatt god erfaring med wild yam. Skader i alle fall ikke å prøve. Men husk å ta det når du er sikker på at eggløsning har skjedd. Ellers kan jeg anbefale ren vitamin B6, den kan ha god effekt på lutealfasen. Jeg har også brukt babyklister. Har blitt gravid to ganger i syklus jeg har brukt det.
Znowie Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 nøtta skrev (3 timer siden): Jeg brukte det mnd jeg ble gravid, ble gravid 4. Mnd med prøving, men første mnd med wildjam spiste også ananas etter EL i fem dager. Drakk hostesaft før El for å få godt med slim😂🙈 om det gjorde nytten eller ikke, vet jeg ikke, men jeg velger å tro det da det😂😁🥰 Ananas? Nam 😋 hva skal det være godt for? 😊 Endelig noe som smaker godt og kanskje har noe for seg? 😅
Znowie Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Tar selv wild yam, Q10, b6 nå etter El.. Pluss det vanlige selvsagt, folat, omega3, c og d, sink og jern . En håndfull tabletter for å si det sånn 😅 men så har jeg en tilleggsykdom der jeg godt kan ligge litt over referanseverdiene uansett 😊❄️
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 4 hours ago, nøtta said: Jeg brukte det mnd jeg ble gravid, ble gravid 4. Mnd med prøving, men første mnd med wildjam spiste også ananas etter EL i fem dager. Drakk hostesaft før El for å få godt med slim😂🙈 om det gjorde nytten eller ikke, vet jeg ikke, men jeg velger å tro det da det😂😁🥰 Så flott at det funket for deg. Er det et spesielt merke du brukte? 4 hours ago, Amatariel said: Har hørt om mange som har hatt god erfaring med wild yam. Skader i alle fall ikke å prøve. Men husk å ta det når du er sikker på at eggløsning har skjedd. Ellers kan jeg anbefale ren vitamin B6, den kan ha god effekt på lutealfasen. Jeg har også brukt babyklister. Har blitt gravid to ganger i syklus jeg har brukt det. Jeg tar Vitam B Kompleks nå, ser det er B6 i, hvor mye ren B6 tar du? Jeg har ingen problemer bank i bordet med lutealfasen. Har sett litt på babyklister også. Anonymkode: 026b5...1a5
Niny Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Jeg begynner nok på Wild Yam fra imorgen av. Skal prøve for første gang. Jeg skal hovedsaklig prøve fordi jeg har så kort lutealfase. Har hatt 2 stk kjemiske graviditeter, der mensen kom likavel ca 1 dag forsinket 🤷🏻♀️
Amatariel Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar Vitam B Kompleks nå, ser det er B6 i, hvor mye ren B6 tar du? Jeg tar en tablett av disse hver dag. Endret 15. desember 2020 av Amatariel
nøtta Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 Znowie skrev (4 timer siden): Ananas? Nam 😋 hva skal det være godt for? 😊 Endelig noe som smaker godt og kanskje har noe for seg? 😅 Er stilken i ananasen som er poenget å få i seg. Skal visst inneholde noe som gjør at egget fester seg:) ananas er jo å sunt og godt så skader ikke å prøve kjerringråd da🙊😂
nøtta Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så flott at det funket for deg. Er det et spesielt merke du brukte? Jeg tar Vitam B Kompleks nå, ser det er B6 i, hvor mye ren B6 tar du? Jeg har ingen problemer bank i bordet med lutealfasen. Har sett litt på babyklister også. Anonymkode: 026b5...1a5 Hmm... Husker ikke. Bare Google og fant wild yam kapsler. Var en hvit boks med en slags regnbue logo? Husker ikke hva den het, men var fra helsekost iallfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå