Isabel Skrevet 8. august 2005 #1 Del Skrevet 8. august 2005 Reiser til Roma på slutten av september sammen med gode venner. Gleder meg! Skal være der ei uke.. Roma er jo kjent for design og shopping, men for en "fattig" student tar jeg ikke sikte på å invadere de eksklusive stedene. Så, har noen tips til hvor jeg kan shoppe for en billig penge? Marked? Gate? Ellers noe jeg bør få med meg i Roma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_thea_* Skrevet 8. august 2005 #2 Del Skrevet 8. august 2005 Prøver igjen... Hei! Det kommer helt ann på hva du er på utkikk etter... men piazzo navona er veldig fint sted å handle visst man ikke har såmye penger. det er en ganske stor plass hvor det er mange som står å selger i boder ol. kjempe gøy synes jeg som liker sånn. i hvertfall hvis man er flink til å prute! der selger de alt fra vekser til diverse smykker, + at det er veldig mange som står å skal tegne deg. ellers står det masse boder om kveldene i nesten alle gater og skal selge småting! god tur klem thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #3 Del Skrevet 9. august 2005 Loppemarked/alt-mulig-marked på Porta Portese, søndager fra soloppgang ca til kl 13. Mye rart og morsomt å se på, store sjanser for kupp. Ellers er shoppingsenteret 'La Rinascente' morsomt å glane litt i hvis man vil se hva man kunne ha kjøpt hvis man hadde masse penger. Ligger ved Via del Corso. Severdigheter i Roma kan lett fylle en hel bok - invester i en bra guidebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå