Gå til innhold

Er du rundt 23 år - hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe noen gaver til datter siden hun ikke vil få andre gaver enn fra onkel, men aner ikke hva som kan være kjekt å få. Hun får penger, men det er fint med noen pakker også under treet julaften ❤️ 

Så hva ønsker du deg som er i alderen 23 år? 

Og hvilke "småting" ville du ellers blitt glad for? :) 

Anonymkode: bab03...a60

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vil gjerne kjøpe noen gaver til datter siden hun ikke vil få andre gaver enn fra onkel, men aner ikke hva som kan være kjekt å få. Hun får penger, men det er fint med noen pakker også under treet julaften ❤️ 

Så hva ønsker du deg som er i alderen 23 år? 

Og hvilke "småting" ville du ellers blitt glad for? :) 

Spørs hva hun er opptatt av da. Har hun egen bolig? 

Anonymkode: 872c1...0f4

• Liker 1
Skrevet

Student. Bor i kollektiv, dette halvåret utveksling. Hun er helt vanlig jente, liker alt mulig. 

Skrevet

Jeg er 22 år og har hovedsakelig ønsket meg utstyr til en bestemt idrett. Ellers er ting jeg har tenkt på: blender, klær (mamma et kjempeflink til å kjøpe klær til meg), grytekluter, stekepanne, votter, et pledd, hudkrem, god kaffe. Sikkert masse annet også☺️

Anonymkode: 93ff8...f8c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsket meg stort sett nintendo og dataspill, tilbehør til nintendo, figurer og merch fra dataspill/serier/filmer, hettegenser, joggebukse, lego og brettspill når jeg var 23.

Anonymkode: e98b0...d7f

• Liker 1
Skrevet

Ullsokker, gavekort på dekkhotell og radio.

Men mest av alt ønsker jeg meg en jobb og en god natts søvn.

Skrevet

Et ligg

Anonymkode: cb5ec...388

Skrevet

Kjøkkenmaskin, blender, en god morgenkåpe, ullsokker, gavekort, ulike hudprodukter (rens, dagkrem, nattkrem, serum).

Anonymkode: b62aa...148

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Et ligg

Anonymkode: cb5ec...388

OMG 

Anonymkode: d2e9b...35d

Skrevet

Pleier å gå for sokker, sjampo, treningsbag, noe treningstøy, sånn drikkeflaske som holder vannet iskaldt, pensumbøker, joggesko, gode håndklær, tekopper, kaffeprodukter, garn til noen som strikker, kjøkkenutstyr til de som liker å lage mat, brettspill...

Mye dritkjedelig, men jeg blir veldig glad for ting jeg vet jeg kommer til å bruke masse, særlig ting som var skikkelig kjipe å bruke det lille stipendet på.

Skrevet

Gavekort matbutikk 

Anonymkode: ef366...f6b

Skrevet

Hva med oppskriftsboken "Fattig student"? Noen gode varme tøfler (jeg kjøpte gode saueskinnstøfler fra Rusta til 199 i helgen), noen produkter fra Normal er også fint å få. 

Skrevet

Ullsokker, ullundertøy, votter, ullgenser, fiskeutstyr, ps4 spill, dataspill, kjøkkenutstyr,  sengklær og gavekort er ting jeg blir veldig glad for ☺️
J, 24

Anonymkode: b1f7e...876

Skrevet

Polaroid kamera (på tilbud hos Clas Ohlson, samme type som hos Elkjøp osv) 

sminke. Hudpleie sett fra noe hun liker/bruker? ( mange sjekke gaveesker nå) 

et kose pledd, kose sokker , pysj/nattkjole 

sko/joggesko ? 

Anonymkode: 27d0e...530

Skrevet

Kjøkkenutstyr, vaffeljern, fancy olivenolje, morgenkåpe, gode tøfler, fancy sjokolade, sengetøy, duftlys. 

Anonymkode: 7ad80...002

Skrevet

Øredobber, kokebok med familiens oppskrifter nedskrevet i, hårolje, fin/morsom kopp + te/kaffe, almanakk for 2021, deilig sengetøy, morgenkåpe, parfyme, selvlysende stjerner til å henge på veggen, hobbysaker, skisokker, skistaver, skibriller, duftlys, solbriller, joggesko, hvit sjokolade, servietter, eksternt tastatur (til oppgaveskriving)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...