AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Jeg hadde sex med kjæresten (vært sammen noen år) og etterpå virket det som om han ville jobbe. Han fikk meg til å dusje og da jeg kom ut jobbet han. Men det var en søndag. Han jobber med IT og software, men jeg følte meg ganske avvist etterpå. Jeg tror ikke han trengte å jobbe da for å si det slik Han pleier ikke å oppføre seg sånn, men var han misfornøyd med sexen? Eller kan menn bare være slik at de kan slå over på en annen modus etter sex? Han er normalt kosete og hensynsfull Anonymkode: e410c...a42
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Spør han Anonymkode: 5b10c...0a8 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Vi slår alltid raskt over på annen modus, sammen i 20 år. I datingfase er det noe annet. Men dere er samboere? Anonymkode: b9be9...96d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Her tror jeg du nesten bare må snakke med han, dere er jo tross alt sammen! Hadde skjønt det mer om det var en du datet.. Kanskje er det en hastesak han må få gjort, hvem vet? Spør!😊👍 Og fortell at du ikke synes det var så hyggelig. Anonymkode: 7ec09...5d7 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Hadde det vært en jeg hadde datet hadde jeg blokkert han og aldri snakket med han igjen, men en kjæreste burde du da kunne spørre om dette? 😨 hvis ikke er det noe galt. Anonymkode: cbf16...91c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Haha, min slår av tvert etter sex. Vært sammen i 6 år (bor ikke sammen). Kosete og god ellers. Ja menn er sånn. Iallefall etter en stund i forhold. Bli slik du også av og til😜 Anonymkode: 34882...e7c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Ja, man kan slå rett over. Spør hvis du er usikker. Tipper alt er ok. Han ville vel ikke hatt sex med deg om noe var feil? Anonymkode: f8067...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå