AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Jeg blir urolig når jeg leser om menn som vinner i lotto. Penger gir makt. Og menn med makt bruker den til å misbruke kvinner. Hver gang jeg hører om menn som vinner i lotto, tenker jeg at det nå blir mange kvinner som får sine liv ødelagt. Liker best at kvinner vinner i lotto. De kjøper bare duppeditter. De misbruker ingen. Anonymkode: 5088d...cce 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Så menn med penger ødelegger kvinner? Jøss. Den var ny. nei jeg tenker ikke at ett kjønn fortjener å vinne mer enn det andre kjønnet. Det finnes drittsekker over alt, det gjelder også kvinner. Anonymkode: 65734...15f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Det var da en merkelig ting å si. K. Anonymkode: 7772b...b3e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Å jeg må si at du har et ganske snevert syn på hva kvinner får til når det eneste du tror de gjør er å «kjøpe duppeditter», som om de ikke evner å investere eller sikre seg selv. Anonymkode: 65734...15f 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Uansett hva noen skriver i denne tråden så er jeg helt enig i at jeg som kvinne og ganske snilt menneske stiller meg først i køen av vinnerlystne som virkelig fortjener å få inn en diger gevinst nå, etter alle årene med absolutt ingen gevinst. Takk for oppmerksomheten. NÅ er det min tur! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Mange kvinner har sønner. Sønner som får ta del i premien, og som de kan bruke til å misbruke kvinner. Så det er vel bare kvinner uten sønner og mannlige arvinger fortjener å vinne da. Anonymkode: b4888...2ef
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Nå er da det ikke mange menn som misbruker kvinner, samme hvor mye penger de har. Anonymkode: ea53b...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 Rareste påstanden jeg har hørt på lenge. Snakk om å generalisere et helt kjønn basert på et par utskudd. Jeg synes det er best at menn eller kvinner under 45 år vinner. Og grøsser når jeg hører at folk over 60 år har vunnet mange millioner. Dem er gjerne godt holdt allerede, har nedbetalt gjeld og pengene blir ofte liggende på bok til dem sprekker. Kjipe er dem også når det kommer til å la pengene dryppe nedover på familien. Det var vel en mann i 80 årene som vant et par 100 mill for noen år siden. Han bestemte seg for at "pengene skulle ikke prege familien", så han ga sine unger noen få hundre tusen hver, for så la pengene gjemt på bok uten å bruke noe særlig fra dem. Vet ikke hvordan det går nå med den familien, eller om han har ombestemt seg, men jeg blir ikke forbauset om han også har testamentert bort mesteparten til andre formål i god "pengene skulle ikke prege familien"-moral. Anonymkode: 468c5...714
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Synes mannen min burde vinne i lotto jeg 😁 Anonymkode: f9b03...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå