AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Jeg jobber på en liten avdeling i en stor bedrift. Kollegaen dette gjelder har rykte på seg for å være avvisende og lite samarbeidsvillig mot de aller aller fleste i bedriften men har alltid vært hyggelig mot seg. (sikkert fordi vi jobber på samme avdeling og det hadde blitt veldig slitsomt å ha den sure tonen oss mellom hver dag). Jeg ble gravid i høst med masse morgenkvalme men er tilbake på jobb nå. (hjemmekontor så vi ser hverandre ikke). Men det jeg synes er så rart og ganske sårende er at denne kollegaen ikke 1 gang da jeg ble dårlig sendte ei mld og spurte hvordan det gikk og nå som jeg er tilbake så blir jeg behandlet som annenrangs og vedkommende er skikkelig grumpy mot meg. Tilbakeholder info, svarer meget kort (ofte bare ja/nei osv..). Vet det er vanskelig for andre å vite men er ikke dette rar oppførsel? Vi har jobbet sammen i 10 år og hatt en bra tone alltid. Vi er godt voksne. Anonymkode: d9afa...27b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Synes det høres ut som du overanalyserer og at alt forstås ut fra din opplevelse av verden. Tipper det ikke er noe unormalt. For meg er det unaturlig å sende melding til en kollega, men tror mange av mine kollegaer ville gjort det. Vi er forskjellige! Anonymkode: a0ec2...9da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå