AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Min forrige fødsel var en god fødsel, takket være en fantastisk jordmor og en utrolig flink lege. Den var vond såklart, men jeg følte at den ikke kunne blitt bedre, og jeg er så takknemlig for det♥️ Nå skal jeg føde igjen om noen måneder og har så lyst å ha den samme jordmoren og legen igjen (dersom jeg trenger lege denne gangen). Er det mulig å etterspør dem, dersom de fremdeles jobber på samme sykehus? Anonymkode: 8845f...dac
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Da må du neste ringe de og få vaktplanen dems, og så må du fortelle babyen i magen at den skal komme på akkurat det tidspunktet de har vakt samtidig. det er veldig lite sannsynlig at begge disse har vakt samme dag og samme tid akkurat den dagen du føder, og jeg tviler sterkt på at de begge vil sette livet sitt på vent i pluss/minus to uker før/etter termin slik at de kan forte seg til sykehuset akkurat når du føder. Så sant du ikke er kongelig, da, og har en livlege. Da er det mulig å få til! Anonymkode: 766b8...a32 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Det er nok ikke mulig. Sykehusene har vaktplaner og det er jo umulig for deg å spå når fødselen starter, når du skal inn på sykehus og hvor lenge den varer. Jeg hadde for eksempel fire jordmødre i løpet av min lange fødsel. Skulle jo helst ønske at jeg bare hadde en å forholde meg til, men pga arbeidsmiljøloven så må de jo faktisk få fri etter et visst antall timer 🤪 Anonymkode: 80587...a62 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Når du kommer inn kan du jo spørre om jordmoren er på vakt og om du kan få henne. Men du må være forberedt på å få nei. Om man skulle trenge fødselslege får du nok bare den som er på vakt ta, ikke styr med å skulle bytte akkurat legen. Anonymkode: 85ebd...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Større sjanse for å vinne i lotto. Anonymkode: b1b49...04c 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Tror det kan bli vanskelig ja, men du kan jo være heldig Fødselen min varte i et døgn og jeg lå på fødestua under tre forskjellige skift - så sjansen er jo større hvis det skjer deg da 😄 Anonymkode: 2d549...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå