Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 år og aldri røyket, eller jeg røyket litt for endel år siden. På fredag tok jeg han i å røyke når jeg kom hjem 5-6 timer før planlagt. Etterhvert sier han at han lenge har røyket en sig før jobb hver dag og røyket litt mer de helgene jeg ikke er hjemme, eller når han vet jeg ikke er hjemme på en stund. Han har på en måte smugrøyket i 2-3 år uten at jeg har merket det. Sier han har en 20 pk i 2 uker stort sett. Hvordan hadde dere reagert i en slik situasjon?

Anonymkode: 9f01d...08f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde flira, og spurt om en voksen mann virkelig står der og smugrøyker.

Utover det hadde jeg stusset over at jeg ikke har merket noe til det på flere år, også hadde jeg spurt om vi egentlig bare kan fortsette slik det er nå, om han ikke vil slutte. Da går det muligens ytterligere et par år før jeg hadde tenkt noe særlig mer på det.

Anonymkode: e3e97...2b3

• Liker 8
Skrevet

Det er kanskje litt villt å slå opp pga det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er kanskje litt villt å slå opp pga det? 

Ja, det vil jeg si

• Liker 3
Skrevet

Hva er problemet hvis du ikke kjenner røyklukta og han ikke ruinerer dere økonomisk?

Eksen min røykte, men han stinket, og jeg fikk hodepine og ble kvalm av lukten + at han klagde på at vi hadde dårlig råd. Han gikk med på å slutte siden jeg hadde plager av det

Anonymkode: edb54...4b1

• Liker 1
Skrevet

Ville bedt han slutte umiddelbart eller dump han. Røyking er det mest ekleste og motbydelig som finnes her i verden. Fyfan

• Liker 3
Skrevet

Be han gå over til snus.

Anonymkode: bd777...ec2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Be han gå over til snus.

Har det samme effekt?

Skrevet

Hva er problemet hvis du ikke kjenner røyklukta og han ikke ruinerer dere økonomisk?

Eksen min røykte, men han stinket, og jeg fikk hodepine og ble kvalm av lukten + at han klagde på at vi hadde dårlig råd. Han gikk med på å slutte siden jeg hadde plager av det

Anonymkode: edb54...4b1

Nei er ikke noe problem, føler bare det var så rart. Det beste hadde vært om jeg ikke visste det. Er det noe han byrde fortalt meg om eller er det greit han ikke gjorde det?

Skrevet

Be han gå over til snus.

Jeg ville IKKE bedt ham begynne å snuse, det er jævlig mye vanskeligere å slutte med enn å røyke

Anonymkode: ff826...cf0

• Liker 3
Skrevet
runi skrev (På 15.12.2020 den 8.43):

la han få røyke

Er det normalt eller burde jeg bry meg mer?

Skrevet

Er vel ingen normale mennesker som faktisk begynner å røyke i 2020...

Anonymkode: 918b2...7ed

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville ha merket det ved første sigarett og hadde umiddelbart satt i gang for å selge huset vårt og flytte. Samboeren min vet meget godt at det for meg er fullstendig uaktuelt å være sammen med en røyker, så om han skulle begynne å røyke har han tatt valget om å avslutte forholdet.

Anonymkode: 2efca...7e5

• Liker 1
Skrevet

Røyklukt og ånde er helt jævlig.

Hadde dumpet han på dagen, når man er så dum i hodet å ikke forstår at dette er galskap er ikke mannen noe å satse på.

Anonymkode: 25e70...e9e

• Liker 1
Skrevet

Vær glad det kun er sigaretter han røyker. Det kunne vært verre!

Anonymkode: 50f65...0f3

• Liker 2
Skrevet

La nå mannen røyke om han vil det, og har gjort det i årevis. Har du ikke merket det før så er det jo ikke noe å bry seg med. Faren er vel at nå som han er oppdaget begynner han å røyke mer.

Mannen min smugrøyker og. Han tror nok ikke jeg vet😂 men han har tråkket seg sti bak garasjen, å jeg kjenner lukta😆 Det kunne vært værre, han kunne røyket sterkere saker, drukket alkohol osv, så jeg orker ikke si noe. 

Anonymkode: e594c...17e

• Liker 5
Skrevet

Jeg hater røyk inderlig så for meg hadde det vært en enorm kamel å svelge, hadde faktisk hatt problemer med det, faren min døde av lungekreft for noen mnd siden og inntil han ble syk selv ufarlig gjorde han røyking i alle år, til min store irritasjon. Ser også på voksne folk  som begynner å røyke i 2020 som litt enkle. Faren er at han begynner å røyke mer nå som du har oppdaget han.

Anonymkode: 482a3...bfa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

La nå mannen røyke om han vil det, og har gjort det i årevis. Har du ikke merket det før så er det jo ikke noe å bry seg med. Faren er vel at nå som han er oppdaget begynner han å røyke mer.

Mannen min smugrøyker og. Han tror nok ikke jeg vet😂 men han har tråkket seg sti bak garasjen, å jeg kjenner lukta😆 Det kunne vært værre, han kunne røyket sterkere saker, drukket alkohol osv, så jeg orker ikke si noe. 

Anonymkode: e594c...17e

Så om noen får en ørefik av og til så er det greit, for det kunne vært verre, de kunne fått juling hver dag... 🙄

Anonymkode: 2efca...7e5

• Liker 1
Skrevet
Rynnsi skrev (2 timer siden):

Ville bedt han slutte umiddelbart eller dump han. Røyking er det mest ekleste og motbydelig som finnes her i verden. Fyfan

Du må leve i en enkel verden.

Anonymkode: 1b772...4ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...