Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette positivt eller negativt?

Anonymkode: 4717f...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å se ung ut er vel alltid positivt. «Alle» ønsker jo det i dag. Bare å se på botox- og juvidermdamene. 

Anonymkode: b4c72...d4a

Skrevet

Det som kanskje ikke er så positivt, er for en på 30 å bli legga. Da begynner det å bli småkleint. Men ellers er det gunstig å se ung ut, i de fleste sammenhenger.

Anonymkode: ebc6b...f79

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som kanskje ikke er så positivt, er for en på 30 å bli legga. Da begynner det å bli småkleint. Men ellers er det gunstig å se ung ut, i de fleste sammenhenger.

Jeg blir legget. Ikke på alkohol, men av og til på energidrikker (14 år). Jeg har blitt spurt om hvilken vgs jeg går på. Det går ikke an.  
Er 👩🏼46. 

Anonymkode: b4c72...d4a

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke alltid positivt å se veldig ung ut, men 35 er jo voksent nok så det skal vel ikke være et problem sånn helt direkte. 

Men til tross for alt maset om å se ung ut, så tiltrekkes man ofte av personer på egen alder, og kvinner kan gjerne gå opp i alder (har datet flere 40+ siden jeg var 25). Så mulig en kvinne på 47 føler han ser ut som en jypling. Eller om hun føler seg gammel ved siden av han.

Anonymkode: 79b04...504

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke alltid positivt å se veldig ung ut, men 35 er jo voksent nok så det skal vel ikke være et problem sånn helt direkte. 

Men til tross for alt maset om å se ung ut, så tiltrekkes man ofte av personer på egen alder, og kvinner kan gjerne gå opp i alder (har datet flere 40+ siden jeg var 25). Så mulig en kvinne på 47 føler han ser ut som en jypling. Eller om hun føler seg gammel ved siden av han.

Anonymkode: 79b04...504

Nå er det en god del kvinner på 47 som ser ut som de er mye yngre, og de synes nok ikke det gjør noe om kjæresten også ser ung ut.

Skrevet

Jeg er en mann på 40+, har alltid blitt ertet for å se ung ut. Det er absolutt ikke en fordel for menn å se unge ut, hverken på damefronten eller andre områder

Anonymkode: 8e255...292

Skrevet

Jeg datet en jeg trudde var rundt 39. Hadde kjent han en stund gjennom en tidligere venn. Etter to måneder så avslører at han er 55 🙊 Møtte også faren hans. Faren kunne jeg trudd var nærmer 60, men han var 85. Gode gener i den familien hvertfall 😅😊 

Anonymkode: 079c8...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...