AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Satt og scrollet på Facebook og trykket meg inn på en person som foreslås som en jeg kjenner. Vel inne på profilen hennes ser jeg at kjæresten min har likt samtlige av bildene hennes fra flere år tilbake. Hun er pen, liten og har langt blondt hår, akkurat det han liker. Han er ikke typen til å sitte mye på Facebook og på kompisene sine profiler har han ikke likt ett eneste bilde. Samtidig vil han ikke at vi skal stå som i forhold på Facebook eller legge noen bilder av oss der. Jeg har lyst å spørre hvem hun damen er men er redd han blir sur for at jeg stalker. Men jeg får liksom ikke fred før jeg vet hva slags relasjon de har. Noen som har råd her? Anonymkode: 4ade9...7d4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Samtidig vil han ikke at vi skal stå som i forhold på Facebook eller legge noen bilder av oss Hvorfor ikke....?Er han redd hun skal se han er opptatt? Anonymkode: 752c3...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor ikke....?Er han redd hun skal se han er opptatt? Anonymkode: 752c3...ab0 Han sier at han er ferdig med å blottlegge privatlivet sitt på Facebook. Han mener at andre ikke har noe med hans privatliv å gjøre. De som betyr noe vet at vi er kjærester. Jeg har aldri hørt om dama på Facebook. Han har ikke nevnt henne i noen sammenheng. Kanskje er det bare en bekjent han liker ekstra godt. ts Anonymkode: 4ade9...7d4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han sier at han er ferdig med å blottlegge privatlivet sitt på Facebook. Han mener at andre ikke har noe med hans privatliv å gjøre. De som betyr noe vet at vi er kjærester. Jeg har aldri hørt om dama på Facebook. Han har ikke nevnt henne i noen sammenheng. Kanskje er det bare en bekjent han liker ekstra godt. ts Anonymkode: 4ade9...7d4 Hvis han pleide å blottlegge privatlivet sitt før han møtte deg, men så sluttet.... Så ville alle alarmklokker ringt! Anonymkode: 1c72a...6c7 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Kvinnelig intuisjon er ikke akkurat vitenskaplig støttet...... Anonymkode: 5a0c5...eb9 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Hvis han vil være så himla privat så hvorfor er han på fb i det heletatt? Og han vil ikke at noen skal vite at dere er sammen? Unnskyldningen hans er tynn. Dette hadde ikke jeg giddet. Han er sammen med deg inntil han finner noen han synes er bedre.. og da kan han jo ikke stå som opptatt. Dump. Anonymkode: 544d9...626 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Viser han deg frem i offentligheten da? Eller skjuler han deg hjemme? Jeg er kvinne selv, og skjønner heller ikke hvorfor jeg skal endre facebookstatusen min til at jeg er kjæreste med x. Jeg gjorde det da jeg var yngre, men da ble mye rart delt på Facebook. Det er også ytterst sjeldent jeg deler noe som helst av bilder på Facebook. De siste årene har det vel kun vært i noen få av tilfellene der jeg har lagt ut bursdagsmeldinger til nære venner og familie. Men jeg skjuler selvsagt ikke kjæresten. Så de som ser oss i det daglige, de vet. Utover det er det jo ikke viktig for andre å vite. Anonymkode: a4dc2...b46 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 Det er sikkert bare noen han har snakket/vært venn med eller kanskje hatt en liten crush på langt tilbake i tid? Når er det nyeste «lika» bildet ifra? Anonymkode: 78736...df2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 Den unnskyldningen brukte eksen min også. "ingen trenger å vite om mitt privatliv osv", kom frem at han snakket/flørtet med flere ulike damer på fb, så den biter jeg ikke på igjen. Liker han/kommenterer han dine bilder? Jeg hadde spurt rett ut hvem hun var, om han tror du stalker så la han tro det, alle gjør vel det iblant uansett. Anonymkode: 510c0...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #11 Skrevet 15. desember 2020 Hvordan vet du hva som er 'akkurat det han liker'? Anonymkode: 61617...3af 1
utakulanini Skrevet 15. desember 2020 #12 Skrevet 15. desember 2020 Er bildene gamle? Han kan jo ha likt disse for lang tid tilbake. Kanskje hadde han en crush på henne før i tiden, uten at det betyr at hun er noen trussel for deg nå? Dersom han til og med har likt alle nyere bilder derimot, så ville jeg også ha merket på sjalusi. Jeg hadde spurt ham rett ut om jeg var deg. Er han åpen om deg i offentlighet? Hvor lenge har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #13 Skrevet 15. desember 2020 Enklere å chatte med andre jenter uten ekstra spørsmål om man står som singel/uten relasjon.👍 Du vet ikke hvor han kjenner henne fra? Kanskje du bare må nevne at du får opp henne som venneforslag, men at du ikke kjenner henne, men ser han er venn med henne? Ellers, har jeg ikke noen gode råd.. Er nok en tidligere flørt, med mindre han liker nye bilder. Anonymkode: d1221...831 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #14 Skrevet 15. desember 2020 Han er ikke redd for å vise meg offentlig og jeg skal hjem til familien hans noen dager i romjulen. Vi snakker for tiden om å flytte sammen og prøve å få barn. Han la ut bilder av oss før men da det ble slutt i to måneder fjernet han alt. Vi ble sammen igjen men da ville han ikke legge bilder på Facebook mer. Sa det var for privat. Han har likt nylige bilder hun har lagt ut, så sent som nå i desember. De er av henne og ungene. Ser ut som hun er alenemor. Anonymkode: 4ade9...7d4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #15 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han er ikke redd for å vise meg offentlig og jeg skal hjem til familien hans noen dager i romjulen. Vi snakker for tiden om å flytte sammen og prøve å få barn. Han la ut bilder av oss før men da det ble slutt i to måneder fjernet han alt. Vi ble sammen igjen men da ville han ikke legge bilder på Facebook mer. Sa det var for privat. Han har likt nylige bilder hun har lagt ut, så sent som nå i desember. De er av henne og ungene. Ser ut som hun er alenemor. Anonymkode: 4ade9...7d4 Han har fortalt at han hadde et forhold til en alenemor en stund før meg. Alderen på ungen passer med det han har fortalt men han sa at han ikke har kontakt med henne lenger. ts Anonymkode: 4ade9...7d4
got2go Skrevet 15. desember 2020 #16 Skrevet 15. desember 2020 Kjære meg. Du skriver at han lika bildene for flere år siden. Er ikke sikkert de har noe kontakt idag en gang! La det gå, jobb med selvbildet ditt. Dette blir for dumt. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #17 Skrevet 15. desember 2020 Han høres jo seriøs ut med deg, så med mindre han har en historikk med å chatte med gamle flørter/ekser, hadde jeg ikke lagt så mye i det. Hva skjer om du tagger bilde med han da, untagger han det/lar det ikke vise på profilen? Det er vel ikke så vanlig å legge ut bilder på fb lenger. Mer insta eller snap det går i her. Har han lagt ut noe der da? Forhåpentligvis er det bare likes som er kontakten mellom de. Kan være han bare ser på det som vennskapelig. Anonymkode: d1221...831
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #18 Skrevet 15. desember 2020 got2go skrev (3 minutter siden): Kjære meg. Du skriver at han lika bildene for flere år siden. Er ikke sikkert de har noe kontakt idag en gang! La det gå, jobb med selvbildet ditt. Dette blir for dumt. Ja, ordla meg sikkert litt feil. Han liker bilder fra flere år siden og frem til i dag senest nå i desember Anonymkode: 4ade9...7d4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #19 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han høres jo seriøs ut med deg, så med mindre han har en historikk med å chatte med gamle flørter/ekser, hadde jeg ikke lagt så mye i det. Hva skjer om du tagger bilde med han da, untagger han det/lar det ikke vise på profilen? Det er vel ikke så vanlig å legge ut bilder på fb lenger. Mer insta eller snap det går i her. Har han lagt ut noe der da? Forhåpentligvis er det bare likes som er kontakten mellom de. Kan være han bare ser på det som vennskapelig. Anonymkode: d1221...831 Jeg vet ikke om han chatter med exer/jenter, han sier han ikke gjør det, men jeg har jo ikke sjekket det. Prøver å ikke være crazy sjalu (selv om jeg er det 😁) Jeg legger ikke noe særlig bilder på Facebook. Aldri gjort det heller. Han har privat vegg. Ingen kan tagge han eller skrive på veggen og vennelisten er skjult. Han har noen gamle bilder av meg på instagram men han har nesten ingen venner der. Anonymkode: 4ade9...7d4
got2go Skrevet 15. desember 2020 #20 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, ordla meg sikkert litt feil. Han liker bilder fra flere år siden og frem til i dag senest nå i desember Anonymkode: 4ade9...7d4 Hender det at du liker bilder kompiser legger ut da? Dette blir jo samme greia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå