Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg var på en time til noe i dag en halv times kjøretur unna. Min mor kjørte meg noe som var veldig snilt gjort. Hun har kjørt meg dit flere ganger før også og stiller så og si alltid opp når det er noe kjøring. Hun venter på meg som alltid i bilen mens jeg er inne men i dag tok det 30 min ekstra enn det hun hadde regnet med at det skulle, noe jeg ikke fikk gjort noe med. Jeg satt der inne med dårlig samvittighet og kikket på klokken som bare gikk. Da jeg endelig kom ut igjen etter en time og inn i bilen igjen så klikket hun, forståelig nok. Men det ga seg ikke der. Hun skulle aldri kjøre meg igjen og det var helt glade vanvidd at jeg hadde betalt så mye for det jeg gjorde der! Hun betaler forresten flere tusen for slike ting selv men argumenterte mot at hun var så gammel så hun kunne gjøre det. Hun skulle aldri gi meg penger til jul eller bursdag mer heller fordi jeg bare sløste dem bort på sånne unødvendige ting som dette. Ja det er jo hennes valg det og kan jo forstå det men jeg ble ganske såra av alt det her. Jeg har vært vant med å skjule alt jeg gjør for hun og løyet om alt tidligere grunnet det bare blir dårlig stemning om jeg er ærlig. Så nå som jeg faktisk er ærlig så blir det bare dritt ut av det. Jeg kommer til å skjule alt av sånne ting for hun heretter eller lyve om at kjæresten min betaler det 😟 
vet ikke hva jeg ville med dette innlegget men jeg føler det er jeg som har gjort noe skikkelig galt her etter å ha fått så mye «raseri» mot meg av hun. 

Anonymkode: 4b3c3...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det en skjønnhetsbehandling?

Anonymkode: 418ca...774

• Liker 5
Skrevet

Ja

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja

Da skjønner jeg godt at hun ble forbanna. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja

He? Trodde det var en psykolog. 

Anonymkode: 607bf...2dc

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, men hun visste jo at jeg skulle dette på forhånd og hun visste jeg hadde gjort det før. Det var bare så leit alt sammen syns jeg. Jeg var uheldig at det ble 30 min forsinket og det utløste det hele + de 6000,- jeg sa at jeg brukte på det 😟 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor det? TS skriver jo at moren selv betaler for det samme, i tillegg til at hun valgte å kjøre henne. Da er det jo ingen grunn til å bli så sint. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, men hun visste jo at jeg skulle dette på forhånd og hun visste jeg hadde gjort det før. Det var bare så leit alt sammen syns jeg. Jeg var uheldig at det ble 30 min forsinket og det utløste det hele + de 6000,- jeg sa at jeg brukte på det 😟 

Det var ikke din skyld at det ble forsinkelser. Jeg mener at moren din burde hatt forståelse for det og ikke skjelt deg ut. Hørtes ut som en ubehagelig episode.

• Liker 7
Skrevet
Uatskillelig skrev (1 minutt siden):

Det var ikke din skyld at det ble forsinkelser. Jeg mener at moren din burde hatt forståelse for det og ikke skjelt deg ut. Hørtes ut som en ubehagelig episode.

Ja det var en veldig lei episode jeg ble ganske såret av. Jeg forstår det var kjipt å vente disse 30 minuttene og at hun ble sint for det men alt det andre forstod jeg bare ikke 😕 at hun ble sint for at jeg sa jeg betalte 6 tusen og sa hun aldri skulle gi meg julegave eller bursdagsgave mer igjen fordi det ikke var noe gøy å gi det når jeg sløste det bort på sånne dumme ting. Jeg føler det som at jeg har gjort noe galt her 😕

Skrevet

Hadde jeg bare løyet å sagt jeg betalte 2000,- eller at kjæresten min hadde gitt meg penger/betalt det så hadde hun ikke blitt så sint. Så dette var en feil av meg 😕😟 Vi hadde snakket om for flere mnd siden hvor viktig det var å være ærlig om ting, å jeg har vært det mot hun med alt nå, men nå vil jeg bare gå tilbake å lyve om alt igjen. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

-Safiye, mod

Skrevet

Kan du ikke komme deg til det stedet selv neste gang? 

Anonymkode: dbe99...7f9

• Liker 2
Skrevet

Når det ble 1/2 time forsinket, kunne du da skrevet henne en melding om at det ble det, og at du kunne komme deg hjem selv.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2020 den 2.18):

Ja

Hvilke behandling var det?

Anonymkode: f791f...3ad

Skrevet

Skjønner ut ifra overskriften og innholdet at du er ung.

Sint fordi hun kjørte deg?

Du skjønner ikke at hun ble sint fordi hun måtte vente 30min uten å få beskjed om dette? (Hvilket jeg kan skrive under på er gruuuuuusomt irriterende).

Du tror, i hodet ditt, at grunnen til at hun ble sint, var pga bilturen i seg selv?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kjørte du ikke selv?

Anonymkode: 23e9a...6c5

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er gammel nok/rik nok til å bruke 6000 på skjønnhetsbehandling, så er du vel i stand til å komme deg dit selv. Mamma kjører meg er vel litt fjortis? 

Anonymkode: b89fe...ed7

• Liker 7
Skrevet

Hater når folk skal grave så ekstremt mye 🤣🤣 «Hvorfor kjørte du ikke selv?» «Hvilken behandling tok du?» osv. 

Hadde hun hatt muligheten til å kjøre selv så hadde ts garantert gjort det. Hun kunne ha sikkert tatt bussen, men avtalte på forhånd med sin mor om hun kunne kjøre. 

Regner med TS er 18+ siden det var skjønnhetsbehandling som kostet skjorten. Mor har selv tatt den behandlingen og burde ikke klikke løs på ts fordi hun måtte vente 30 min lengre enn planlagt og tok en behandling som mor visste om på forhånd! 🤣🤣 Overreaksjon! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2020 den 2.32):

Ja det var en veldig lei episode jeg ble ganske såret av. Jeg forstår det var kjipt å vente disse 30 minuttene og at hun ble sint for det men alt det andre forstod jeg bare ikke 😕 at hun ble sint for at jeg sa jeg betalte 6 tusen og sa hun aldri skulle gi meg julegave eller bursdagsgave mer igjen fordi det ikke var noe gøy å gi det når jeg sløste det bort på sånne dumme ting. Jeg føler det som at jeg har gjort noe galt her 😕

Ts, hvor gammel er du egentlig? Litt greit å vite om vi svarer en voksen dame/mann eller et barn/ungdom her.

Anonymkode: d95cb...3cf

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er gammel nok/rik nok til å bruke 6000 på skjønnhetsbehandling, så er du vel i stand til å komme deg dit selv. Mamma kjører meg er vel litt fjortis? 

Anonymkode: b89fe...ed7

Altså at en mor eller andre personer hjelper deg fordi du ikke selv kan kjøre er ikke «fjortis». 

Jeg er GODT voksen og blir hentet av mor på flyplassen når jeg er på besøk! 🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...