Gå til innhold

The Beatles fan? Ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du Beatles fan? Ja eller nei? Hvor gammel er du og hva liker eller misliker du? Hvilke assosiasjoner eller minner har du?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beatles har en del sanger jeg hører mye på. Jeg blir alltid i bedre humør av å høre på Here Comes The Sun

Endret av SVK
Skrevet

Hva legger du i ordet "fan"?

Jeg liker mye av The Beatles, hørte mye på dem i ungdomstiden, hører av og til på dem nå.

Jeg kan fremdeles synge og spille mange av sangene deres, men vil ikke karakterisere meg som "fan".

(Jeg kan faktisk ikke si at jeg er "fan" av noen grupper eller artister, selv om det er mange artister og grupper jeg liker musikken til)

51 år, kvinne. 

Anonymkode: 00f30...437

• Liker 2
Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

Beatles har en del sanger jeg hører mye på. Jeg blir i bedre humør av å høre på Here Comes The Sun

George Harrison skrev noen fine sanger ❤️

Anonymkode: 60155...b5b

• Liker 2
Skrevet

Ja!! K34 og vokst opp med alle sangene. Synger/spiller dem videre for egne barn

Anonymkode: 5b72f...9ee

• Liker 2
Skrevet

Har alltid elsket Beatles, særlig Paul.  Kjøpte min første singel da She loves you kom, siden alle one by one. Alle festene spilte vi Beatles og danset etter! Mine favoritter da jeg var ung var: I shuold have known better, She was just seventeen, Hey Jude , Girl og Michelle.   Ja, er gammel. 🤫 Hører mye på dem fremdeles, elsker The long and winding Road og She’s leaving home..

Anonymkode: 1f7a5...81a

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, de har noen sanger jeg liker. Men fan er jeg ikke.

K41.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

George Harrison skrev noen fine sanger ❤️

Enig! :jepp:

Skrevet

Liker noe av det, men er ikke direkte fan. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 3
Skrevet

Liker mange av sangene deres, men er ingen fan :) 

Anonymkode: 7ec9b...922

Skrevet

Selv om jeg forstår deres plass i musikkhistorien har jeg aldri helt skjønt hvorfor de ble såpass store. For meg er ikke låtene spennende nok til å gjøre det helt store, så med unntak av et par coverversjoner av andre er det ikke noe jeg bevisst setter på. Mann, 32.

Anonymkode: fdc26...a33

Skrevet

Kvinne 53 år, ja, jeg elsker musikken. Det første jeg hørte var det røde dobbeltalbumet(samleplate) og Sgt. pepper- albumet. Lyden av Beatles-sanger minner meg først og fremst om barndom der jeg hadde mine favorittsanger, men gjennom årene etter hvert som jeg har blitt eldre, har det vært flott å oppdage de mer "sære" sangene.

Anonymkode: cf57d...9ce

• Liker 2
Skrevet

De er så utrolig overvurderte, finnes ikke bra i hele tatt.

Anonymkode: 04da9...286

Skrevet

Elsker Beatles, 33 år. Jeg hørte på den opp gjennom hele barndommen, pappa er stor fan. Så ble jeg det selv også. Elsker spesielt sangen

" Oh darling"  og "here comes the sun" Fantastisk. 

Anonymkode: 67dcd...2d9

• Liker 2
Skrevet

Det et vanskelig å ha en favoritt, jeg ser flere nevner Here Comes The Sun. For tiden, og for en god stund, så har min "favoritt" vært This Boy. 😃

• Liker 3
Skrevet

Elsker The Beatles. Det er så svimlende mange gode låter å velge mellom. Here Comes the Sun er en av mine absolutte favoritter. 

Og Harrisons While My Guitar Gently Weeps er et sant mesterverk. 

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

De er blant top 10 for meg

• Liker 2
  • 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Av alle pop-vokalister så er Paul McCartney trolig min favoritt. 

Endret av SVK
AnonymBruker
Skrevet

Elsker John Lennon. Beatles har ufattelige mange gode sanger, umulig å velge én favoritt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...