Gå til innhold

jeg er så deprimert at hjernen min skrur seg av. hva kan man gjøre for seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vrt deprimert i mange r, men ikke helt klart å bli kvitt det. I år har jeg vrt mye mer deprimert, etter at jeg ble uføre, og ville ikke bli det. Følte meg nesten gitt opp, er jo ikke egentlig så gammel heller her. Jeg vil komme meg opp og f gjort flere ting. Er dte noen som har forslag til hobbyer, og måter  å klare å gjøre hobbyer på? sliter med å få stata på ting, alt som krever å bruke hjernen er nesten utelukka da jeg ikke klarer å tenke klart eller å konstentrere meg + at hukommelsen min er mess. Hjemmen nå holder jeg på  strikke lappeteppe. + at jeg har startet opp med trening , blir et par ganger på treningstudio i uka. Blir veldig mye serier og slikt og stillesitting noe jeg ønsker å redusere, men så sliter jeg samtidig med at jeg er for sliten. Vet ikke helt hvordan jeg skal få det bedre er det som er problemet. Kunne tenke meg å jobbe litt også, men hadde jo heller ikke klart dette nå, altså jobbe i den virkelige verden, men et mål jeg nsker å jobbe mot. Få r lite medisiner av legen siden han vil ikke gi meg det uten oppfølging a v folk i psykiatrien, siden de har ikke lov til det...jeg har vrt i mange runder på dps, og ønsker ikke ditt noe mer, det som står i papiret mitt til dags dato er at jeg har ingen sykdonemer bare en hel haug rare symptomer på alle mulige ting, altså jeg er ikke ferdig utredet og jeg er 24.. 

har på en eller annen merkelig måte fått uføre da, selv uten diagnpose...beklager masse skrivefeil men jeg har ødelagt tastatur på pcen og kan ikke gå tilbake. 

Anonymkode: 16070...dd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: Bytt lege! Du har krav på å få medisiner for dine lidelser, med eller uten "oppfølging fra psykiatrien". Da skal du ha oppfølging fra legen. Hva faen, liksom.

For det andre: Skriv en vurdering av denne fastlegen på nett slik at andre blir advart.

For det tredje: Post slike innlegg under "kropp og helse". Det er folk som har dette underforumet på ignoreringslista for å slippe å se destruktive titler på listen "siste innlegg". For å slippe å få mareritt av innlegg som dine, så takk skal du ha.

Anonymkode: 17780...018

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For det første: Bytt lege! Du har krav på å få medisiner for dine lidelser, med eller uten "oppfølging fra psykiatrien". Da skal du ha oppfølging fra legen. Hva faen, liksom.

For det andre: Skriv en vurdering av denne fastlegen på nett slik at andre blir advart.

For det tredje: Post slike innlegg under "kropp og helse". Det er folk som har dette underforumet på ignoreringslista for å slippe å se destruktive titler på listen "siste innlegg". For å slippe å få mareritt av innlegg som dine, så takk skal du ha.

Anonymkode: 17780...018

ts, jeg beklager. Nei, jeg har en bra lege. Og , hvorfor skal noen få mareritt av meg?---...

Anonymkode: 16070...dd8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...