Gå til innhold

Hvordan føltes det for deg da du oppdaget at du elsket noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva følte du og hva var det som gjorde at du følte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så vanskelig å beskrive med ord fordi du bare vet det. Alle tidligere kjærester blekner i forhold, den kjærligheten jeg trodde jeg hadde følt før kan ikke måle seg mot denne. Jeg får ikke nok av han. 

Men jeg tror det viktigste er at jeg ønsker han bare godt, om det så måtte vært uten meg. Kjærligheten er veldig uselvisk, selvom tanken på å være uten han er ødeleggende. 

Jeg har aldri sagt jeg elsker deg til en annen person tidligere og jeg har vært i samboerskap i flere år før han. Ordene har føles unaturlige og falske, mens jeg nå både føler og sier det med all verdens letthet fordi jeg virkelig mener det. 

Det er vanskelig å beskrive en følelse med ord. Men som jeg sa, jeg bare visste det, og jeg er aldri i tvil - selv på de tyngste dagene. Han er sola som lyser opp tilværelsen min og gjør hver dag litt lysere og lettere. 

Jeg unner alle å kjenne denne følelsen ❤️

Skrevet
LatersBaby skrev (15 minutter siden):

Det er så vanskelig å beskrive med ord fordi du bare vet det. Alle tidligere kjærester blekner i forhold, den kjærligheten jeg trodde jeg hadde følt før kan ikke måle seg mot denne. Jeg får ikke nok av han. 

Men jeg tror det viktigste er at jeg ønsker han bare godt, om det så måtte vært uten meg. Kjærligheten er veldig uselvisk, selvom tanken på å være uten han er ødeleggende. 

Jeg har aldri sagt jeg elsker deg til en annen person tidligere og jeg har vært i samboerskap i flere år før han. Ordene har føles unaturlige og falske, mens jeg nå både føler og sier det med all verdens letthet fordi jeg virkelig mener det. 

Det er vanskelig å beskrive en følelse med ord. Men som jeg sa, jeg bare visste det, og jeg er aldri i tvil - selv på de tyngste dagene. Han er sola som lyser opp tilværelsen min og gjør hver dag litt lysere og lettere. 

Jeg unner alle å kjenne denne følelsen ❤️

Kjenner på denne her ja...

Anonymkode: 6183e...44d

Skrevet

Det kjennes magisk. Det er en intens opplevelse av at dette mennesket er spesielt og viktig. Er nesten så jeg synes synd på alle som ikke kan være i dette menneskets nærhet.

Anonymkode: 2068b...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...