AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Jeg var på en fest, dette var før korona. Jeg hadde drukket litt, så jeg var beruset. Jeg snakket med en kompis av en kompis. Vi fant litt tonen. Vi sakket hele kvelden. Han ville at vi skulle gå inn på et rom alene eller vekk fra de andre. Jeg var litt usikker men ble med på å gå ut. Det var kjempe kaldt så jeg ville gå inn igjen. Han sa vent å kom foran døren og lukket den. Vi endte opp med å kysse litt. Men etterhvert så trakk jeg men unna. Jeg gikk inn igjen og satt meg i sofaen med ei venninne. Fikk samme kvelden vite at vår felles kompis liker meg, dette viste også kompisen. Han liker meg fortsatt. Syntes dette er en vanskelig situasjon, jeg vet ikke om han vet noe om hva som skjedde eller ikke. Jeg vil ikke miste et vennskap over dette. Men føler heller ikke at jeg kan ta hensyn og ta avgjørelser basert på han så han ikke blir såret. Jeg må også få leve livet mitt uten å ta hensyn til han hele tiden. Det er for eksempel derfor jeg ikke liker å gå på byen med han. Føler ikke jeg kan gjøre hva jeg vil med han rundt meg. De andre i vennegruppen er klar over situasjonen og de også syntes dette er vanskelig. Har dere noen tanker? Spoiler Spoiler Anonymkode: 00c10...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå