AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Vi har en stor hage, godt over 2 mål. Nederst i hagen, inntil skogen, er det noen epletær og 4-5 ripsbusker. Jeg har flere ganger sett, fra kjøkkenvinduet, at svigerfar går ned der og tisser bak disse buskene. Det er lite innsyn der fra naboer så tror ikke noen andre ser det, men jeg syntes det er litt spesielt. Bør vi ta det opp med han? Uenighet i heimen om vi skal det. Anonymkode: 9bd8c...9d0
TinaChristina Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Nei, drit i det. Så lenge ikke han gjør det (altså driter) i hagen deres. Tror det er rimelig vanlig at menn bare slenger'n ut der det måtte passe og ingen ser. 10
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Det er noe rart med menn og å tisse i naturen. Vet om flere som holder på sånn. Ville sagt i fra hvis det plager deg, bare fordi han er mann og tror det er normal oppførsel, er det din hage og dine regler. Anonymkode: 913a5...672 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Ville du vært like medgjørlig dersom det var svigermor som satt seg på huk nede i hagen? Ingen grunn til å tisse overalt bare fordi man "kan". Anonymkode: 913a5...672 21
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 CaramelDevil skrev (6 minutter siden): Nei, drit i det. Så lenge ikke han gjør det (altså driter) i hagen deres. Tror det er rimelig vanlig at menn bare slenger'n ut der det måtte passe og ingen ser. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville du vært like medgjørlig dersom det var svigermor som satt seg på huk nede i hagen? Ingen grunn til å tisse overalt bare fordi man "kan". Anonymkode: 913a5...672 Denne skulle være svar til den over ... Anonymkode: 913a5...672
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Heng opp en lapp og skriv "smil til kameraet", da slutter han nok fort! Anonymkode: 44f3a...a03 18
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Æsj, ekkelt. Regner med han ikke vasker hendene etterpå heller. Jeg hadde ikke syntes det var greit å ha en mann stå og pisse oppetter bærbuskene mine. Anonymkode: 05af9...0a3 16
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ville du vært like medgjørlig dersom det var svigermor som satt seg på huk nede i hagen? Anonymkode: 913a5...672 Har litt mistanke om at hun gjør det også. Noen ganger "forsvinner" ned bak en busk, og dukker opp et par minutter senere. Anonymkode: 9bd8c...9d0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 🤣🤣 Hadde nok ikke vært det jeg likte best selv heller, men plant litt blomster der,- og de vil nok blomstre bra pga "gullregn"! ( så får han gjort litt nytte for seg allfall da han går dit...) 🤣 ....eller du kan ymte litt forsiktig frem mens du viser han- " her har vi toalettet" ...!😉🤣 Anonymkode: 46585...73c 1
Hippogriff Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Hehe, så morsomt. Dette hadde jeg ikke brydd meg noe om. 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 Jeg hadde ikke reagert i det hele tatt, men jeg hadd bedt ham om å holde seg unna bærbuskene! Jeg ville også lagt ned forbud i "tørketid" på sommer/vår/høst, altså når det ikke regner på dagevis og ukesvis. Og jeg ville kanskje sagt at "det hadde vært kjekt om du ikke går helt på samme sted hver gang" Som kvinne ville jeg ikke gått ned dit for å tisse, men om jeg hadde vært nederst i hagen og plutselig kjente at nå føles det ut som om jeg ikke rekker å løpe opp til huset -ja da hadde jeg bare satt meg ned jeg også. Så lenge det ikke er snakk om at andre ser, at en må nummer to eller at det ligger igjen papir osv. så er det jo null stress -alle dyrene gjør jo også det samme, og regnet kommer jo og vasker jorda ofte nok. Anonymkode: c4d26...601 3
nomore82 Skrevet 14. desember 2020 #12 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har litt mistanke om at hun gjør det også. Noen ganger "forsvinner" ned bak en busk, og dukker opp et par minutter senere. Anonymkode: 9bd8c...9d0 Så du hadde en mistanke om at hun gjør det, men falt deg ikke inn å spørre om det samtidig? Du bare plutselig nevnte det når andre var inne på det? Trollekvaliteten er lav for tiden. 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #14 Skrevet 14. desember 2020 5 minutter siden, nomore82 said: Så du hadde en mistanke om at hun gjør det, men falt deg ikke inn å spørre om det samtidig? Du bare plutselig nevnte det når andre var inne på det? Trollekvaliteten er lav for tiden. Da jeg så overskriften på denne tråden, husket jeg plutselig at det er en stund siden de kroniske trådene om fæle svigermødre. Det har vært litt overlapp med "svigerforeldrene/foreldrene/tantebarn/jul" men det begynner å bli oppbrukt, så hvem er det da igjen? Jo - svigerfar! Anonymkode: bb0f9...78b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #15 Skrevet 14. desember 2020 nomore82 skrev (17 minutter siden): Så du hadde en mistanke om at hun gjør det, men falt deg ikke inn å spørre om det samtidig? Du bare plutselig nevnte det når andre var inne på det? Trollekvaliteten er lav for tiden. Troverdigheten falt veldig med det siste innlegget, ja. Likevel er diskusjonen interessant. Dersom det ikke lukter, det ikke tisses på noe som skal spises eller at det tisses åpenlyst så lurer jeg på hva som er galt. Vi menn synes nemlig det er digg å tisse utendørs. Jeg har gjort det en sen kveldstime i min egen hage, Anonymkode: 5bb99...d6b 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #16 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Troverdigheten falt veldig med det siste innlegget, ja. Likevel er diskusjonen interessant. Dersom det ikke lukter, det ikke tisses på noe som skal spises eller at det tisses åpenlyst så lurer jeg på hva som er galt. Vi menn synes nemlig det er digg å tisse utendørs. Jeg har gjort det en sen kveldstime i min egen hage, Anonymkode: 5bb99...d6b ville du satt pris på at en annen mann markerte revir i hagen din, uten å spørre? Anonymkode: 05af9...0a3 6
nomore82 Skrevet 14. desember 2020 #17 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ville du satt pris på at en annen mann markerte revir i hagen din, uten å spørre? Anonymkode: 05af9...0a3 Så alle mannfolk er bikkjer nå? 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #18 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ville du satt pris på at en annen mann markerte revir i hagen din, uten å spørre? Anonymkode: 05af9...0a3 Nei, fordi jeg vil ikke ha fremmede inn på tomten min, Om en i familien eller en venn gjorde det hadde imidlertid ikke vært noe problem. Om det skjedde et diskret sted altså. Anonymkode: 5bb99...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #19 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, fordi jeg vil ikke ha fremmede inn på tomten min, Om en i familien eller en venn gjorde det hadde imidlertid ikke vært noe problem. Om det skjedde et diskret sted altså. Anonymkode: 5bb99...d6b Det er jo ikke særlig diskret når TS gjentatte ganger ser ham gjennom kjøkkenvinduet? Det er ikke den utsikten jeg vil ha når jeg lager mat i hvert fall 😅 Anonymkode: 05af9...0a3 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #20 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har en stor hage, godt over 2 mål. Nederst i hagen, inntil skogen, er det noen epletær og 4-5 ripsbusker. Jeg har flere ganger sett, fra kjøkkenvinduet, at svigerfar går ned der og tisser bak disse buskene. Det er lite innsyn der fra naboer så tror ikke noen andre ser det, men jeg syntes det er litt spesielt. Bør vi ta det opp med han? Uenighet i heimen om vi skal det. Anonymkode: 9bd8c...9d0 Makkan til frekkhet må man lete lenge etter. Jeg ville umiddelbart tatt det opp med svigerfar om det hadde skjedd i min egen hage. Anonymkode: 6a07a...bb0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå