Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysgjerrighet, hvor mye penger bruker du på julegaver?

Hva tjener du i mnd og hvor mange kjøper du til?🙂

Jeg ender vel opp på ca. 4000 kr i år. Tjener alt i fra 20-25 000 kr pr mnd og har ca. 20 gaver å kjøpe😅

Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet

3000-4000 og jeg har bare 4 å kjøpe til :)Det er mer enn jeg pleier å bruke, men hadde lyst til å muntre opp folk litt og vise takknemlighet for de som har vært der for meg. 

Tjener vel ca fra 15000-24000 netto. Kommer an på hvor mye jeg jobber hver måned. 

Skrevet

Ett sted mellom 80 og 90 000.

Anonymkode: 0fd31...99d

Skrevet

Jeg landet på ca 6000. Brukte 2000 på mannen, ca 1200 på hver av foreldrene mine, 800 til sammen på venner (200 hver til 4 venner), 800 på kusine, og litt smått i gave til kattene. Handler ikke til så mange altså. :)

Pleier tjene ca 18 000 i måneden netto, men kjøper gaver over flere måneder. Er som oftest så og si ferdig til desember

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker vel ca 25.000,- på mann, fire barn, foreldre, svigerforeldre, tantebarn og noen flere smågaver. 

Tjener 46.000,- netto. 

Anonymkode: 7da76...2a4

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg opp i 15.000. Tror ikke det blir så mye mer. Har ikke mange jeg prioriterer å kjøpe til i år 

• Liker 1
Skrevet

Er oppe i ca 4500,- (10 pers) 3 par får samlet gave.

mangler 2, den dyreste 3700,- og en på ca 500,- 

Vi har ikke så god økonomi siden jeg er arbeidsledig, men jeg liker å betale litt ekstra når jeg finner noe andre for bruk for. En å kjøpe ræl som blir stående i en bod :) 

Anonymkode: f17d4...4e1

• Liker 1
Skrevet

Kom til at jeg og mannen bruker ca 13 000, inklusive gaver til hverandre. Har ca 30.000 netto til sammen. Kjøper til 30 stk.

Anonymkode: 7be66...c3e

• Liker 1
Skrevet

Utbetalt ca. 30 000. Jeg bruker 8000 kr. Mannen bruker ca. det samme, han har ganske mye høyere lønn enn meg.

Anonymkode: 547ac...4e1

• Liker 1
Skrevet

Setter av ca 4000,- og jeg har 6 stk å kjøpe til, så det kan bli mindre og kanskje litt mer, men holder meg som regel rundt der

• Liker 1
Skrevet

15k utbetalt. 14 gaver, hvor tre gaver er samlede og én gave er spleiselag med to søsken. Dette er nærmeste familie, så jeg kan ikke droppe å gi til noen av dem uten å måtte droppe alle. Vet at flesteparten ikke hadde brydd seg om de ikke fikk, men enkelte sutrer om gaven ikke er dyr nok og klikker i vinkel om de ikke får. Har ikke brukt så mye penger på hver enkelt gave, flere er i tillegg kjøpt på tilbud og jeg fikk noe ferdigstrikk mamma hadde liggende til den ene gaven, men det blir egentlig for dyrt for meg. Prøver å starte tidlig, men det er begrensa hvor tidlig man kan starte når folk kjøper seg det de vil ha så fort de får lyst på det. Ønsker noen seg en genser i august så er den allerede kjøpt og brukt en god stund når jula kommer.

Hater det forbanna gavepresset og hater at jeg alltid må sprette sparekontoen til jul.

Anonymkode: ed2b0...3ff

• Liker 2
Skrevet

19000 utbetalt. Har brukt 5000 kr på julegaver. Men kjøpt gavene over flere måneder så ikke alt på en måned. 

Anonymkode: 9ed05...481

• Liker 1
Skrevet

Ca 1500, har i tillegg kjøpt julegaver for ca 4500 til meg selv. 

Anonymkode: 5bcc1...6f2

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom til at jeg og mannen bruker ca 13 000, inklusive gaver til hverandre. Har ca 30.000 netto til sammen. Kjøper til 30 stk.

Ser at det ser veldig mye ut i forhold til at vi har så lite inntekt. Men ca 6000 av det er til hverandre og barnet vårt, og mesteparten av dette er praktiske ting vi må ha. Venter med å kjøpe ting vi trenger (som ikke er akutt), sånn at vi kan gi hverandre gaver. :)

Skrevet

20 000

Jeg har inntekt på 24000

Anonymkode: e2b47...53c

• Liker 1
Skrevet

Vi har sammen brukt ca 18000. Vi har nesten 60000 utbetalt i mnd om det har noe å si.

Anonymkode: 09126...679

• Liker 1
Skrevet

13000 kroner fordelt på 17 gaver. 

Vi har utbetalt ca 60 000 i måneden. 

Anonymkode: ee3dc...9d0

• Liker 1
Skrevet

Ca 6000 til tolv personer. Det betaler vi sammen. 

I år ble det i tillegg ganske dyr gave til mannen som kom på 6000, men det er noe han trenger og ønsker seg. 

Har ca 45000 utbetalt hver i måneden. 

Anonymkode: d3454...62f

• Liker 1
Skrevet

Går for tiden på AAP. Får utbetalt minstesats. Jeg har kjøpt fem gaver og har brukt rundt 1500,-. Benytter meg av tilbud og tenker gaver hele året, så jeg bruker aldri en formue på julegaver. 

Anonymkode: 5b894...4d0

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser at det ser veldig mye ut i forhold til at vi har så lite inntekt. Men ca 6000 av det er til hverandre og barnet vårt, og mesteparten av dette er praktiske ting vi må ha. Venter med å kjøpe ting vi trenger (som ikke er akutt), sånn at vi kan gi hverandre gaver. :)

Kan jeg spørre hva dere gir til de 30 andre? :) tenger ikke liste opp 30 gaver :fnise: men sånn prismessig :) 

Anonymkode: f17d4...4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...