AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Hei! Jeg har vært en "flink student" hele semesteret. Jeg har lest gjennom pensum og møtt opp på alle forelsninger. Jeg følte at jeg hadde god oversikt og forståelse før eksamen i går. Nå føler jeg derimot at jeg stryker. I utgangspunktet skulle det være en skoleeksamen med karakter. Pga covid-19 ble det hjemmeeksamen med godkjent/ikke godkjent. Det var 20 spm og jeg følte jeg raste gjennom alt. Jeg hadde på ingen måte tid til å lese gjennom. Jeg vet at jeg har gjort feil, det jeg lurer på er om noen vet ca hvor mye feil man må ha for å få F. Dette er forresten min aller første eksamen på universitetsnivå. Anonymkode: aae65...fb5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Kommer helt an på fagområde og skole. Er det en typisk "matte"-eksamen hvor man får poeng for hver oppgave, så er det vanligvis 40% rett for å stå. Ser nå at du skriver godkjent/ikke godkjent, da kan kravet gjerne være høyere, 50-60%. Men dette finner du sikkert mye bedre informasjon om på emnesidene for faget ditt. Anonymkode: af97c...a17
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Vi har en eksamen som er multiple choise, den er 4 timers skoleeksamen til vanlig. vanligvis er stryk prosent 40, men i år vil de ikke sette en grense før eksamen er rettet og de vet hva resultatene er. Er nok for å sikkre seg at den ikke er for lett/vanskelig Anonymkode: 1f467...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå