AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Har noen tenkt på dette? Noen kvinner får lettere orgasme enn andre. Hvis klitoris er nærme skjede- inngangen blir vel denne lettere stimulert under sex enn om den er høyere opp? Varierer dette mye fra kvinne til kvinne? Noen med erfaringer ifht dette? Har noen klitoris plassert veldig nærme åpningen eller er den som hos meg lenger unna? Anonymkode: c03bb...89d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Hos noen er klitorisen mye større, slik at den i noen tilfeller stimuleres bedre under samleie. Anonymkode: 13790...624 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Interessant teori. Lurer på om dette stemmer? Jeg har alltid hatt en liten klitoris, å den et plassert lengre fra skjedeåpningen enn gjennomsnittet (tror jeg?!). Uansett. Klitorisen min har blitt større nå siste årene, vet ikke helt hvorfor, men tror det er pga jeg er konstant kåt ca 😂 Den blir mye stimulert.. Men jeg får nesten aldri orgasme. Får det bare av vibrator. Anonymkode: 0eff8...699 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Interessant teori. Lurer på om dette stemmer? Jeg har alltid hatt en liten klitoris, å den et plassert lengre fra skjedeåpningen enn gjennomsnittet (tror jeg?!). Uansett. Klitorisen min har blitt større nå siste årene, vet ikke helt hvorfor, men tror det er pga jeg er konstant kåt ca 😂 Den blir mye stimulert.. Men jeg får nesten aldri orgasme. Får det bare av vibrator. Anonymkode: 0eff8...699 Da må du prøve uten. Ta pause på minst 3 uker og prøv deg frem uten vibrator. Du vil garantert få det til uten sterk stimuli. Anonymkode: 3ef2a...7d2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Interessant teori. Lurer på om dette stemmer? Jeg har alltid hatt en liten klitoris, å den et plassert lengre fra skjedeåpningen enn gjennomsnittet (tror jeg?!). Uansett. Klitorisen min har blitt større nå siste årene, vet ikke helt hvorfor, men tror det er pga jeg er konstant kåt ca 😂 Den blir mye stimulert.. Men jeg får nesten aldri orgasme. Får det bare av vibrator. Anonymkode: 0eff8...699 Mange orgasmer frigjør mengder av oxytocin, som igjen øker produksjonen av testosteron, som igjen gjør deg kåtere og din klitoris større. Som kvinner som med menn gjelder ordtaket: use it or lose it. Kjønnsorganene våre fungerer best ved jevnlig bruk. Kvinner og menn som ikke har et aktivt onani og sexliv rapporterer mindre livsglede, og mer anhedoni. Kjør på, nyt og lev. The 🐃 Anonymkode: 263f3...b9c 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Interessant teori. Lurer på om dette stemmer? Jeg har alltid hatt en liten klitoris, å den et plassert lengre fra skjedeåpningen enn gjennomsnittet (tror jeg?!). Uansett. Klitorisen min har blitt større nå siste årene, vet ikke helt hvorfor, men tror det er pga jeg er konstant kåt ca 😂 Den blir mye stimulert.. Men jeg får nesten aldri orgasme. Får det bare av vibrator. Anonymkode: 0eff8...699 Ja det lurer jeg også på. Målte nå bare for gøy og det er ca 7,5 cm fra skjedeåpningen til klitoris. Hadde vært interessant å høre hvor lang avstanden er hos andre?? Tenker at hvis avstanden er kortere vil penis trolig lettere berøre den under samleiet. Ts Anonymkode: c03bb...89d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det lurer jeg også på. Målte nå bare for gøy og det er ca 7,5 cm fra skjedeåpningen til klitoris. Hadde vært interessant å høre hvor lang avstanden er hos andre?? Tenker at hvis avstanden er kortere vil penis trolig lettere berøre den under samleiet. Ts Anonymkode: c03bb...89d Med linjal eller målebånd? Anonymkode: 73276...619
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Med linjal eller målebånd? Anonymkode: 73276...619 He he, med linjal🙂 Anonymkode: c03bb...89d 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): He he, med linjal🙂 Anonymkode: c03bb...89d Du er kul! 👍 Anonymkode: 73276...619
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja det lurer jeg også på. Målte nå bare for gøy og det er ca 7,5 cm fra skjedeåpningen til klitoris. Hadde vært interessant å høre hvor lang avstanden er hos andre?? Tenker at hvis avstanden er kortere vil penis trolig lettere berøre den under samleiet. Ts Anonymkode: c03bb...89d Ca. 7 cm hos meg, nøyaktig kanskje 6,8 cm eller noe sånt. Jeg opplever klitorisstimulans når mannen for eksempel er øverst og støter imot meg, men det er ikke nok til at jeg kan komme, da kreves det konstant stimulering av klitoris. Jeg får de til om jeg er på topp og rir han på den måten at jeg gnikker frem og tilbake. Må tilte meg litt frem slik at klitten blir gnidd mot han. Den teorien om at jo nærmere klitoris er skjedeinngangen, jo lettere kan hun få orgasme, er en teori jeg har hørt før, og jeg tror absolutt det stemmer. Om klitoris er nærme skjeden vil den bli mer stimulert av vanlig penetrering og det er helt sikkert mulig å komme da. Klitoris vil få litt indirekte stimulans uansett under penetrering, vi ser jo kun den lille delen av klitoris, den er jo egentlig flere cm lang på innsiden. Anonymkode: 9ea8b...8ad
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #11 Skrevet 15. desember 2020 Klitoris er jo et stort organ, hvorav den delen som stikker ut bare er «tuppen av isberget» 😄 vil tro de innvendige delene av klitoris også varierer i størrelse/følsomhet fra kvinne til kvinne og påvirker hvor lett man får orgasme. Jeg har alltid fått orgasme, men måtte jobbe mye mer for de før. Det hjalp å slutte på hormonprevensjon - da fikk jeg tilbake eggløsning og ble skikkelig kåt for første gang. Etter jeg fikk barn nr 2 ble det enda lettere, virker som anatomien der nede endret seg litt og jeg ble mer følsom innvendig. Anonymkode: dc20d...2b4 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #12 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ca. 7 cm hos meg, nøyaktig kanskje 6,8 cm eller noe sånt. Jeg opplever klitorisstimulans når mannen for eksempel er øverst og støter imot meg, men det er ikke nok til at jeg kan komme, da kreves det konstant stimulering av klitoris. Jeg får de til om jeg er på topp og rir han på den måten at jeg gnikker frem og tilbake. Må tilte meg litt frem slik at klitten blir gnidd mot han. Den teorien om at jo nærmere klitoris er skjedeinngangen, jo lettere kan hun få orgasme, er en teori jeg har hørt før, og jeg tror absolutt det stemmer. Om klitoris er nærme skjeden vil den bli mer stimulert av vanlig penetrering og det er helt sikkert mulig å komme da. Klitoris vil få litt indirekte stimulans uansett under penetrering, vi ser jo kun den lille delen av klitoris, den er jo egentlig flere cm lang på innsiden. Anonymkode: 9ea8b...8ad Helt likt hos meg, jeg kommer også på den måten du beskriver. Konstant stimuli av klitoris inntil mannen. Noen menn elsker når jeg gjør dette, mens andre kjenner mindre selv og mister noe av ereksjonen. Ts Anonymkode: c03bb...89d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #13 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja det lurer jeg også på. Målte nå bare for gøy og det er ca 7,5 cm fra skjedeåpningen til klitoris. Hadde vært interessant å høre hvor lang avstanden er hos andre?? Tenker at hvis avstanden er kortere vil penis trolig lettere berøre den under samleiet. Ts Anonymkode: c03bb...89d Hva mener du med at penis vil berøre klitoris? Mener du det såkalte gpunktet? Det får du ikke målt. Hele klitoris innvendig altså. Anonymkode: 2c074...4f7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #14 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Helt likt hos meg, jeg kommer også på den måten du beskriver. Konstant stimuli av klitoris inntil mannen. Noen menn elsker når jeg gjør dette, mens andre kjenner mindre selv og mister noe av ereksjonen. Ts Anonymkode: c03bb...89d Samme her. Foretrekker mennene som elsker når jeg gjør det og kommer samtidig...... 😄 Anonymkode: 9ea8b...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #15 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva mener du med at penis vil berøre klitoris? Mener du det såkalte gpunktet? Det får du ikke målt. Hele klitoris innvendig altså. Anonymkode: 2c074...4f7 Jeg mener utvendige delen av klitoris, jeg klarer kun å oppnå orgasme med berøring av den synlige tuppen liksom (dvs litt gjemt under hud/ klitoriskappen). Innvendig måling høres avansert ut, var ikke det jeg mente og vet klitoris er et stort organ inni oss også 😀. Anonymkode: c03bb...89d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #16 Skrevet 15. desember 2020 Hos meg er klitoris så nærme skjeden så den blir dratt inn ved penetrering. Anonymkode: a7206...7e3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #17 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos meg er klitoris så nærme skjeden så den blir dratt inn ved penetrering. Anonymkode: a7206...7e3 Oi så ulikt. Det må jo kjennes veldig følsomt? Da får du kanskje lett orgasme? Ts Anonymkode: c03bb...89d 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #18 Skrevet 15. desember 2020 Utrolig interessant teori. Følger med i denne tråden. Hilsen ei som har klitta langt fra skjedeåpningen og aldri får orgasme av kun penetrering. Anonymkode: f284f...ce2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #19 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Utrolig interessant teori. Følger med i denne tråden. Hilsen ei som har klitta langt fra skjedeåpningen og aldri får orgasme av kun penetrering. Anonymkode: f284f...ce2 Hvor langt fra da? Hilsen nysgjerrig ts. Anonymkode: c03bb...89d
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. desember 2020 #20 Skrevet 15. desember 2020 Jeg har min langt unna skjeden og den er liten, men får likevel orgasmer ved penetrering veldig fort. Klitorisen forgreiner seg innvendig og er mye større enn kun den lille knotten utvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå