Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et nabo-ektepar på 60+ som hvert eneste år gir ungene mine både bursdags- og julegaver og vi ordner noe tilbake til jul. I år står jeg imidlertid bom fast. De kan verken få spiselige ting, drikke eller blomster pga allergier for det aller meste det er mulig å reagere på. Tips til hva jeg kan kjøpe? Maks 300,-.

Anonymkode: 89244...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort er jo alltid et trygt valg. Da bestemmer de jo selv hva de ønsker å bruke pengene på. Alt fra kjøpesenter og kino til restaurant eller lignende! Jeg vet og at rituals har en god del ting som er skånsom for de med allergier, hvis noe sånt kunne vært aktuelt? Jeg ga en 90-årig pasient en håndkrem derifra da hun fylte år, og jeg kjøpte en grønn krem som var god for de med allergier. Det funket kjempefint! Ellers er jo gode bøker, fine pyntegjenstander og kopper/glass fulltreffere. Lykke til!

Anonymkode: 91c5b...dcb

• Liker 2
Skrevet

vanter, blad/magasin, falsk plante, kokebok om matallergier, god olivenolje, duk, 

Anonymkode: bee9b...c80

• Liker 2
Skrevet

Julekrans til å henge på døren eller annen håndlaget pynt. Eks lys fra et lysstøperi med lekre, matchende servietter.  

• Liker 1
Skrevet

Meeeen, sånne type gaver, som duk og annet interiørstæsj er vel ikke så artig å få..? Ikke noe jeg ville satt spesielt pris på selv og en mann på 60+ synes neppe sånt er stas..?

Anonymkode: 89244...7f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

De kan verken få spiselige ting, drikke eller blomster pga allergier for det aller meste det er mulig å reagere på.

Ikke engang en flaske vin?  Vinflasker så greit for det kan man enkelt gi videre til noen andre, og i tillegg er Vinmonopolet kjempegreie med bytting.

Anonymkode: 80158...dfc

Skrevet

Hva med to gode frottehåndklær. 

• Liker 1
Skrevet

Skal du kjøpe velværeprodukter til noen med allergi burde produktene være uten parfyme og Rituals er langt ifra uten parfyme. Om naboene er aktive kan to sitteunderlag i ull være noe? Det er hyggelig å ha med seg på tur. Eller en fuglemater så de kan følge med på småfuglene fra vinduene? Eller et Julerose blad, med hyggelig historie. 

• Liker 1
Skrevet

Gavesett på spekepølse som de selger rundtomkring 

Anonymkode: 8043c...a24

Skrevet

I noen følge det med marmelade også eller du kan kjøpe det ekstra. 

Skrevet

Gavekurv med allergivennlig godis? 

Anonymkode: 29220...934

Skrevet

Ahh. Så det om allergien nå. 

Skrevet

Gavekort på kino/teater

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...