AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Det er så irriterende med folk som ikke gidder å lese de andre svarene i en tråd, men kun svarer på hovedinnlegget. Gjerne etter flere sider med svar. Og svarer noe ala "Jeg har ikke lest gjennom alt, så jeg sier kanskje noe som allerede er sagt, men ... " også blablabla. Dere som holder på sånn: hvorfor? Les gjennom alt før du svarer, det er ofte ny info som dukker opp underveis, eller la være å svare! Anonymkode: da495...d59 6
Kågebruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er så irriterende med folk som ikke gidder å lese de andre svarene i en tråd, men kun svarer på hovedinnlegget. Gjerne etter flere sider med svar. Og svarer noe ala "Jeg har ikke lest gjennom alt, så jeg sier kanskje noe som allerede er sagt, men ... " også blablabla. Dere som holder på sånn: hvorfor? Les gjennom alt før du svarer, det er ofte ny info som dukker opp underveis, eller la være å svare! Anonymkode: da495...d59 Så alle som kommenterer i godesnoptråden må lese alle svarene som er skrevet gjennom årenes løp? Endret 14. desember 2020 av Kågebruker 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Det er verre med de som ikke sier det, og som svarer på hovedinnlegget selv om tråden har 25 sider. Anonymkode: 5a663...c89 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Orker ikke lese gjennom 10+ sider....
Måneskinn Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Det viktigste er vel å svare på HI og de spørsmålene/problemstillingene som kommer fram der? 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Fordi jeg orker ikke å lese alle svar med avsporing, bullshit og irrelevante svar i forhold til HI. Normalt så skal man gi det meste av relevant info i hovedinnlegget. Om TS kommer med ny info som endrer absolutt alt 3 sider senere er TS sin egen feil. Anonymkode: 7f19c...687 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Catalina Culès skrev (34 minutter siden): Orker ikke lese gjennom 10+ sider.... Måneskinn skrev (30 minutter siden): Det viktigste er vel å svare på HI og de spørsmålene/problemstillingene som kommer fram der? AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Fordi jeg orker ikke å lese alle svar med avsporing, bullshit og irrelevante svar i forhold til HI. Normalt så skal man gi det meste av relevant info i hovedinnlegget. Om TS kommer med ny info som endrer absolutt alt 3 sider senere er TS sin egen feil. Anonymkode: 7f19c...687 Men hvorfor tror dere at deres svar er så viktig at du har rett til å hoppe over resten av diskusjonen? Dette er et DISKUSJONSFORUM, ikke en spørre-spalte ... Det handler ikke bare om HI og infoen der, er ofte man glemmer viktige ting fordi man ikke skjønner at det er viktig å få det frem før noen andre spør om det, og man kan forandre oppfatning utfra det noen andre svarer - da er det håpløst å dukke opp på side 5 som om man er den første som svarer ... Anonymkode: da495...d59 1
Måneskinn Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvorfor tror dere at deres svar er så viktig at du har rett til å hoppe over resten av diskusjonen? jeg har ikke tenkt på det på den måten. Og til info: jeg tror IKKE at mine svar eller betraktninger er så jævla viktig... men noen ganger orker jeg ikke lese gjennom alle sidene. Og du veit åssen folk sporer av og begynner å diskutere noe annet og så blir det bare mer og mer vissvass.. så noen ganger så hopper jeg altså over de fleste andre svar og konsentrerer meg om HI. men vi har alle et forbedringspotensiale da 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Måneskinn skrev (36 minutter siden): jeg har ikke tenkt på det på den måten. Og til info: jeg tror IKKE at mine svar eller betraktninger er så jævla viktig... men noen ganger orker jeg ikke lese gjennom alle sidene. Og du veit åssen folk sporer av og begynner å diskutere noe annet og så blir det bare mer og mer vissvass.. så noen ganger så hopper jeg altså over de fleste andre svar og konsentrerer meg om HI. men vi har alle et forbedringspotensiale da Joda, jeg vet det godt, og det er ofte jeg ikke gidder å lese alt heller ... men da svarer jeg heller ikke. Men fint å få andres perspektiver på det 😊 Det er jo bra at vi ikke tenker likt, alle sammen. Anonymkode: da495...d59
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette er et DISKUSJONSFORUM, ikke en spørre-spalte ... Det handler ikke bare om HI og infoen der, er ofte man glemmer viktige ting fordi man ikke skjønner at det er viktig å få det frem før noen andre spør om det, og man kan forandre oppfatning utfra det noen andre svarer - da er det håpløst å dukke opp på side 5 som om man er den første som svarer ... Anonymkode: da495...d59 Du beskriver en ideell verden 😄 På KG står man på sitt, og tviholder på relevante tilleggsopplysninger. Anonymkode: f785e...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå