AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Del Skrevet 14. desember 2020 Inspirert av tråden om man skal ha med vertinnegave. Hvordan er det med takking for hyggelig lag? Sender du en melding eller ringer dagen etter eller noen dager etterpå sier takk for meg/oss, hyggelig, nydelig middag, herlige gjester, super fest? Anonymkode: aeb57...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg takker for meg når jeg går! Anonymkode: 122cb...d6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg/vi takker for meg/oss når jeg/vi går. Tusen takk for oss og for nydelig mat! Anonymkode: bc78f...6b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg/vi sier som regel: Tusen takk for at vi fikk komme, og tusen takk for maten, det var utrolig godt! Vi har hatt det så hyggelig/trivelig/koselig her når vi drar hvis vi er hjemme hos noen andre, og "ferdig med det" liksom. Men vi har et vennepar som takker for seg når de drar fra oss, samt sender melding et par timer senere eller dagen etterpå og takker for laget og god mat, etc. Det er jo utrolig kjekt og hyggelig å høre at de har kost seg, men syns det er nok med å si det en gang 😂 Anonymkode: 90be4...5a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Del Skrevet 14. desember 2020 Takker når vi går og sender også melding dagen etter. Trodde det var vanlig kutyme jeg 😄 Anonymkode: 9118c...963 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Del Skrevet 14. desember 2020 Takker for meg når vi går, også sender jeg gjerne også en sms/ messenger når vi er kommet hjem om hvor hyggelig det var. Sms/ messenger melding får bare venninner, sender ikke til familie. Anonymkode: 4d019...0e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Del Skrevet 15. desember 2020 Takker for meg selv når jeg går. Spør om det er noe jeg skal bidra med (oppvask). Også sender jeg en sms når jeg er hjemme igjen:) Er ikke noe særlig fan av vertiennegave. Hvis jeg inviterer bort, er jeg bare glad de vil komme. Så håper jeg at jeg blir invitert neste gang. Da går det opp i opp. Anonymkode: 22717...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 15. desember 2020 #8 Del Skrevet 15. desember 2020 takker for meg når jeg går...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #9 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Takker når vi går og sender også melding dagen etter. Trodde det var vanlig kutyme jeg 😄 Anonymkode: 9118c...963 Det trodde virkelig jeg også. Anonymkode: aeb57...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 15. desember 2020 #10 Del Skrevet 15. desember 2020 Ja, takker for meg når jeg går og gjerne dagen etter i tillegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 15. desember 2020 #11 Del Skrevet 15. desember 2020 Jeg takker for meg når jeg går. Ser dog på sosiale medier at en del folk med middelmådig sosialt liv gjerne legger ut innlegg med flere bilder fra alle vinkler av folk som inntar kanelsnurrer og kaffe latte, der gjengen tagges og overstrømmes av "Sååååå koselig jentekosedaaag ❤️ dette måååå vi gjenta altså damer ❤️ med Britt, Christin, Jane, Vibeke @ YumCoffe&Cakes Lillestrøm". Poenget: ulike folk har ulike vaner for dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #12 Del Skrevet 15. desember 2020 Jeg regner jo med at mine egne slektninger og venner forstår det jeg sier, og at det dermed kun er nok når jeg skal gå. 🤣 Anonymkode: edf15...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeshi Skrevet 15. desember 2020 #13 Del Skrevet 15. desember 2020 Takker for oss der og da, altså når vi går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #14 Del Skrevet 16. desember 2020 Det er noe med takke for seg dagen etter! Hyggelig å gi og få, men er kanskje noe vi gamliser holder på. Anonymkode: aeb57...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #15 Del Skrevet 16. desember 2020 Bernardette skrev (20 timer siden): Jeg takker for meg når jeg går. Ser dog på sosiale medier at en del folk med middelmådig sosialt liv gjerne legger ut innlegg med flere bilder fra alle vinkler av folk som inntar kanelsnurrer og kaffe latte, der gjengen tagges og overstrømmes av "Sååååå koselig jentekosedaaag ❤️ dette måååå vi gjenta altså damer ❤️ med Britt, Christin, Jane, Vibeke @ YumCoffe&Cakes Lillestrøm". Poenget: ulike folk har ulike vaner for dette. Det er folk med sosialt liv på speed som også gjør dette. Fryktelig irriterende, oppleves som spam. Anonymkode: 6be05...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #16 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er folk med sosialt liv på speed som også gjør dette. Fryktelig irriterende, oppleves som spam. Anonymkode: 6be05...0ee Bernardette skrev (På 15.12.2020 den 18.50): Jeg takker for meg når jeg går. Ser dog på sosiale medier at en del folk med middelmådig sosialt liv gjerne legger ut innlegg med flere bilder fra alle vinkler av folk som inntar kanelsnurrer og kaffe latte, der gjengen tagges og overstrømmes av "Sååååå koselig jentekosedaaag ❤️ dette måååå vi gjenta altså damer ❤️ med Britt, Christin, Jane, Vibeke @ YumCoffe&Cakes Lillestrøm". Poenget: ulike folk har ulike vaner for dette. Betyr at dere har god tid ti å følge med på andre😀også Anonymkode: aeb57...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #17 Del Skrevet 16. desember 2020 Takker for meg når jeg går og så takker jeg for sist neste gang vi møtes. Anonymkode: 8cc10...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå