AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Hjelp! Jeg har en midlertidig krone, den falt nå av!! Tanna under er bare en stump.. jeg har IKKE råd til tannlegetime nå! Hva i alle dager gjør jeg?? Kan man få faktura?? Anonymkode: 53d84...85c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Ja, evt lån Anonymkode: 054f7...fa2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Du går til tannlegen, får den limt på igjen og får regning/avbetaling. Problem løst Anonymkode: e3f98...cc3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Er den midlertidig sitter den jo ganske dårlig. Gå og få limt den på igjen, og så bør du snart få satt på den permanente. Tannen under kan bli ødelagt. Anonymkode: da9e3...92b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er den midlertidig sitter den jo ganske dårlig. Gå og få limt den på igjen, og så bør du snart få satt på den permanente. Tannen under kan bli ødelagt. Anonymkode: da9e3...92b Den har sittet som støpt i snart 2 år.. biter har falt av, så kan ikke bare lime den på ignen.. Anonymkode: 53d84...85c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Den har sittet som støpt i snart 2 år.. biter har falt av, så kan ikke bare lime den på ignen.. Anonymkode: 53d84...85c Da kan du jo egentlig takke deg selv for problemet du har nå. Midlertidig betyr midlertidig, i påvente av permanent krone, ikke "gå rundt med i åresvis uten problemer". Er ikke slike midlertidige kroner bare et tynt plastskjelett uansett? Anonymkode: 1e777...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da kan du jo egentlig takke deg selv for problemet du har nå. Midlertidig betyr midlertidig, i påvente av permanent krone, ikke "gå rundt med i åresvis uten problemer". Er ikke slike midlertidige kroner bare et tynt plastskjelett uansett? Anonymkode: 1e777...7cb Jada jeg kan takke meg selv. Er ikke det jeg spør om. Jeg spør om hva jeg skal gjøre da jeg ikke kan punge ut 6000,- for en krone nå. Har gått snart 2 åR med den fordi det rett og slett har gått i glemmeboken. Sånt skjer. Trenger ikke være frekk;) god jul. Anonymkode: 53d84...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå