Gå til innhold

Tannkrone falt av!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg har en midlertidig krone, den falt nå av!! Tanna under er bare en stump.. jeg har IKKE råd til tannlegetime nå! Hva i alle dager gjør jeg?? Kan man få faktura?? 

Anonymkode: 53d84...85c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, evt lån

Anonymkode: 054f7...fa2

Skrevet

Du går til tannlegen, får den limt på igjen og får regning/avbetaling. Problem løst

Anonymkode: e3f98...cc3

Skrevet

Er den midlertidig sitter den jo ganske dårlig. Gå og få limt den på igjen, og så bør du snart få satt på den permanente. Tannen under kan bli ødelagt.

Anonymkode: da9e3...92b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er den midlertidig sitter den jo ganske dårlig. Gå og få limt den på igjen, og så bør du snart få satt på den permanente. Tannen under kan bli ødelagt.

Anonymkode: da9e3...92b

Den har sittet som støpt i snart 2 år.. biter har falt av, så kan ikke bare lime den på ignen.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Den har sittet som støpt i snart 2 år.. biter har falt av, så kan ikke bare lime den på ignen.. 

Da kan du jo egentlig takke deg selv for problemet du har nå. Midlertidig betyr midlertidig, i påvente av permanent krone, ikke "gå rundt med i åresvis uten problemer".

Er ikke slike midlertidige kroner bare et tynt plastskjelett uansett?

Anonymkode: 1e777...7cb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Da kan du jo egentlig takke deg selv for problemet du har nå. Midlertidig betyr midlertidig, i påvente av permanent krone, ikke "gå rundt med i åresvis uten problemer".

Er ikke slike midlertidige kroner bare et tynt plastskjelett uansett?

Anonymkode: 1e777...7cb

Jada jeg kan takke meg selv. Er ikke det jeg spør om. Jeg spør om hva jeg skal gjøre da jeg ikke kan punge ut 6000,- for en krone nå. Har gått snart 2 åR med den fordi det rett og slett har gått i glemmeboken. Sånt skjer. Trenger ikke være frekk;) god jul. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...