Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har endelig blitt innkalt på et intervju i en barnehage. Finnes det noe snille sjeler der ute som har noen råd å komme med? Hva er typiske spørsmål som blir stilt? I så fall hva svarte dere? Spesielt på « hvorfor skal vi ansette deg og hva kan du bidra med?) Har jobbet i barnehage i snart 8 år, og jobber som vikar for tiden. Så det er ikke erfaring det står på, men blir nervøs og mister my train of thoughts😅

Anonymkode: 03c98...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øv, øv, øv. Prøv å tenke hva du tror er viktig i stillingen. Hvorfor de skal ansette deg og hva du kan bidra med vet bare du, men prøv å tenk hvilke kvaliteter du har som kommer godt med i barnehage.

Brenner du for godt pedagogisk opplæring, er du kreativ og musikalsk, er du god på å se de minste, er du god til å planlegge og sette mål, har du lang og god erfaring med akkurat den typen barnehage. Jeg aner ikke hva som er viktig, men er helt sikker på at du klarer å pønske ut noe.

Før mine intervjuer har jeg søkt opp vanlige intervjuspørsmål og øvd på å fremføre svar på dem. Så fikk jeg samboeren min til å høre meg i svarene. Du skal ikke sitte og lese opp svar, men har du tenkt og planlagt på forhånd er det mye enklere når du faktisk får spørsmålet. 

Anonymkode: 39e86...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...