Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken endte du opp med og står den til forventningene?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 6c049...dad

Skrevet

Nei.... har duftlyskalender. 

Anonymkode: fdff1...ee7

• Liker 1
Skrevet

Infinity hearts hobby julekalender. Den suger hittil. Føler at jeg får alt ræl de ikke får solgt nok av ellers i året. 

Anonymkode: c8799...b23

• Liker 1
Skrevet

Ja! Har Pärlans konfektyr, nydelige sjokoladetrekte karameller med forskjellige smaker 😍

Anonymkode: 7939f...26c

• Liker 1
Skrevet

Bulowkalender.. Mja. Ekstremt mye rare kuler, banan lakris og sjokolade liksom 😂 ikke helt solgt. Men noen gode innimellom. Får jo testa kuler jeg aldri hadde kjøpt sjøl 😆

Skrevet

Jeg har flere
1. Juleflax: den har jeg hvert år. Vinner av og til noen kroner.
2. Clipper te-kalender: god te. Mye mye bedre enn Pukka som jeg hadde for et par år siden. Dessuten en brøkdel av prisen. 
3. Pink glam, kjøpt rabattert på Vita. Den kommer jeg ikke til å kjøpe igjen. Forferdelige luker som ikke lar seg åpne uten at man ødelegger hele kalenderen, og tingene inni sitter fast. Det er ikke særlig fine ting inni der, heller. 

Anonymkode: 1f496...cfb

• Liker 2
Gjest Føsleguri
Skrevet (endret)

Ja, har Biotherm sin kalender, og har fått reisestørrelser av produkter jeg pleier å bruke. Det var det jeg håpte på da jeg kjøpte den.

Endret av Føsleguri
Skrevet

The body shop sin største. Veldig fornøyd🥰

Anonymkode: b60ff...706

• Liker 1
Skrevet

Haribo-godtekalender. Den gikk faktisk akkurat i søpla idag. (Tok ut småposene først da, kanskje tanteunger vil ha.) 

Var er innfall, vet ikke helt hva jeg tenkte. Liker jo egentlig ikke slikt gummi-godteri... 😛 

Helt utrolig mye papp og plast å kaste også, så dobbelt dårlig følelse når jeg heller ikke fikk noe glede av den 😕 

Anonymkode: 08b38...938

Skrevet

oreo og nei. Kjeeeedelig og mye likt. tre sorter, mest av den ene. Er jo så mye forskjellige med oreo...

Anonymkode: 6a7b3...e43

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei.... har duftlyskalender. 

Anonymkode: fdff1...ee7

Det hadde jeg elsket. Hva heter den? ☺️

Anonymkode: 72ee8...7c2

Skrevet

Fornøyd med alle 3 🤶😀. Korres kalender med kremer, dusjsåper, sjampo osv. Juleflaxkalender pluss en fra apoteket med veldig god te og lakris i hver luke 🥺

Anonymkode: 0bf55...c5d

• Liker 1
Skrevet

Har den dyreste til bodyshop, er veldig fornøyd produkter i full størrelse hver dag :) 

Anonymkode: a13da...40d

Skrevet

Har flaxlodd-kalender, og er på god vei til å vinne 1 mill, så jeg er fornøyd 🤑

Anonymkode: 0b509...b47

• Liker 4
Skrevet

Nei, i grunnen ikke. Har Summerbird sjokoladekalender. Det har bare vært noen få sjokolader som jeg faktisk synes var skikkelig gode, så denne skal jeg ikke ha igjen. Flax-kalenderen er det for tidlig å si om jeg er fornøyd med. ;) 

Skrevet

Jeg har kalender fra Sjokoladesalongen og jeg er veldig fornøyd med den :) Ikke alle bitene har vært like gode, men kun et par har vært direkte fæle.

Gøy å smake på de ulike smakene for mye av det hadde jeg sikkert ikke kjøpt selv.

Skrevet

Har kun flax-kalenderen. Ingen premie så langt, så absolutt ikke fornøyd 😛

Anonymkode: daf86...061

• Liker 3
Skrevet

Veldig fornøyd. Kjøpte makeup mekka sin på tilbud.

Anonymkode: 9e983...6b8

Skrevet

har  en vanlig sjokoladekalender, men herregud så små sjokoladebiter 😕 mye mindre enn før... nedtur! Men det blir jo dagens lille sjokoladedose, så er jo fornøyd med det :)

• Liker 1
Skrevet

Ingen overraskelse. Har Babor julekalender. Samme innhold som i fjor. Fornøyd med det. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...