Gå til innhold

Hva syns du om Fjordland?

Hva syns du om Fjordland (evt annen ferdigmat)?  

114 stemmer

1. 1. Hva syns du om Fjordland (evt annen ferdigmat?)

• Godt
      28
    • Greit nok
      65
    • Dårlig
      21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker Fjordland innimellom. Grøten er meget god. Og Flesk og Duppe. Men det blir jo liksom aldri det samme som hjemmelaget mat. Likevel, det funker greit når man har dårlig tid. Jobbet sent etc. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med en fiskerett fra Fjordland for en del år siden, og har aldri vurdert å kjøpe en pakke etter det. Jeg har ikke noe i mot ferdimat, men rasker heller med meg noe fra frysedisken hvis det skal gå fort.

Skrevet
Paranøtt skrev (13 timer siden):

Liker ikke potetene (bortsett fra potetmosen /svenske kjøttboller. Den er bedre enn potetmos i pose), bortsett fra de er fjordlands bra. 

Det er fordi mosen er laget av vanlig potet, mens potetmos fra pose er laget av dehydrert/tørket potet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 6.49):

Ble positivt overrasket av Fjordland sine raspeballer, smakte godt og porsjonen var stor nok.

Likte det faktisk så godt at det er blitt et ukentlig innslag på menyen. Har funnet ut at det er faktisk er billigere enn å lage det selv, og det med tre personer i familien. Og med tanke på tiden det tar og lage og at denne ferdigretten smaker absolutt helt greit, hvorfor skulle jeg ta meg bryet med å lage den selv.

Selv er jeg både flink til å lage mat og liker det, men i dette tilfellet så ser jeg ingen grunn til å gjøre det på gamlemåten. Nei og det er absolutt ikke søppelmat som noen skriver. Men nå snakker jeg kun om raspeballene, andre ferdigretter har jeg ikke smakt.

Anonymkode: 5f54c...93f

Porsjonen er diger og jeg deler den ofte i to.  En hel pakke inneholder noe sånt som nesten 1000 kalorier :ohmy:

Skrevet

Vil ha Stekt flesk og Klubb og Brunostduppe i  SKÅL !!!!

Anonymkode: 0b2bb...f66

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil ha Stekt flesk og Klubb og Brunostduppe i  SKÅL !!!!

Grøss! 🤢🤮

Anonymkode: cadee...e3e

• Liker 1
Skrevet

Vil egentlig  ha alle retter i SKÅL !!!  

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vil egentlig  ha alle retter i SKÅL !!!  

Anbefaler en tur på for eks. IKEA, der har de ypperlige skåler - sikrer deg en god skål hver eneste gang!

Anonymkode: 81fe8...7ec

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde egentlig avskrevet Fjordland som overpriset og lavkvalitet, men har ærlig talt måtte spise det i meg, no pun intended. Mange av produktene deres er jo faktisk veldig bra, og ikke spesielt dyre sammenlignet med en tilsvarende selvlaget rett. Skal sies at jeg stort sett foretrekker å enten lage mat selv, eller bare spise noe helt enkelt (bor alene, så müsli til middag fører ikke til skilsmisse), men hender jeg kjøper Fjordland når det er på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...