Gå til innhold

Hva syns du om Fjordland?

Hva syns du om Fjordland (evt annen ferdigmat)?  

114 stemmer

1. 1. Hva syns du om Fjordland (evt annen ferdigmat?)

• Godt
      28
    • Greit nok
      65
    • Dårlig
      21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar. Da blir det helt klart Fjordland neste gang det ikke er tid til skikkelig middag 😊

ts

Anonymkode: f8ab8...ed5

Skrevet

Jeg spiser Fjordland når jeg er alene hjemme. Men syns synd i gamle/syke/hjemmeboende i min kommune som må ha Fjordland/annen micromat hver eneste dag. Ingen utkjøring av mat her 😔

Anonymkode: dc282...e0c

Skrevet

Fjordland er helt greit. Jeg liker svinesteken og kjøttkakene. Liker også risgrøten.

Anonymkode: c52b8...f17

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns de fleste rettene virker veldig dyre. Men de er ikke dårlige på smak. Risgrøten og rømmegrøten kjøper jeg jevnlig.

Anonymkode: 8676d...527

Rømmegrøten er veldig god.

Anonymkode: 3d01a...455

• Liker 1
Skrevet

Kjempegodt. Spiser fjordland hver dag. :) Kjøper på tilbud og fryser ned.

Biffsnadder er min favoritt! Anbefales på det sterkeste

Anonymkode: 3957e...10f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor i all verden diskutere i detalj et produkt du ikke har smakt eller bruker?

Anonymkode: 7e216...c85

Typisk gjette-konkurranse eller skjult spørreundersøkelse. 

Nekter å svare, 

Skrevet

Jeg synes at de Fjordland-variantene av Arne Brimi er helt ekle. Kjøttkakene bader i fete sauser og alt inneholder mye fløte og creme fraishe. Den rotmosen hans er også dritekkel, slapp og fløtete. Jeg liker best rene og enkle smaker, ikke alt dette sammensuriet klasket sammen av såkalte mesterkokker.

Anonymkode: aa2a1...e79

• Liker 1
Skrevet

Fjordland - verken godt eller enkelt.

Skrevet
Mynlen skrev (2 minutter siden):

Fjordland - verken godt eller enkelt.

Hvorfor synes du ikke det er enkelt?

Anonymkode: ddf30...7ba

Skrevet

De er helt greie å ha av og til, mine favoritter er

Nr 1 Brimi karbonader med bacon og ertepure, potetene som følger med steker på en panne med smør og krydrer lit ekstra

Nr 2 Fiskeboller

Nr 3 Svinestek 

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt Fjordland i Skål ???  

Anonymkode: 0b2bb...f66

Skrevet

Har aldri spist det heller. Lager mat fra bunnen. Har jeg dårlig tid så koker jeg torsk, det er jo superraskt uansett. 

Anonymkode: f3f8b...c32

Skrevet

Men TS, enn om du heller lærer deg noen retter som ikke tar lengre tid enn hva det tar med en fjordland?

Skrevet

I det store og det hele synes jeg Fjordlands er godt. Veldig greit når jeg ikke har ork eller tid til å kokkelere. :)

Skrevet

Har ikke smakt så mange varianter av Fjordland, men pleide av og til å få det som overtidsmat der jeg jobbet før. Noe er smakløst, mens andre ting er ganske bra. Mener å huske at kylling i sursøt saus ikke var så verst. Risgrøten deres er også god. 

Skrevet

De smaker kjedelig og man blir veldig fort lei. liker noen av rettene som kjøttbollene men de har greid å dytte usannsynlig mange kalorier inn i den.  Har også kjøpt komlemiddagen mange ganger, den er den beste. Fatter ikke de som spiser ferdigmiddag hver dag. 

Skrevet

Liker mange av dem.

Anonymkode: d6c18...cdd

Skrevet

Synes faktisk en del av rettene deres ikke er så verst. Spiser det ikke veldig ofte, men synes det kan være greit når man trenger noe kjapt.

Jeg synes de svenske kjøttbollene og kjøttkakene er gode. Liker også veldig godt grøten deres. Grøt er noe jeg ikke gidder å lage fra bunnen, kjekt og enkelt å bruke Fjordland.

Og byggrynsgrøten deres synes jeg er utrolig god. 

Ikke alt jeg liker, men noe synes jeg faktisk er godt.

Skrevet

Fjordland med kveite synes jeg er god, og pasta med laks. Kjøper også av og til den med biffsnadder. Veldig greit med slike porsjoner når du skal spise alene, for da slipper du å få masse rester til overs.

Anonymkode: 6444a...096

Skrevet

Helt ok. Synes mange smaker likt og blir kjedelige, men greit som en nødløsning. Jeg har en kronisk sykdom og til tider veldig lite overskudd, og da tenker jeg at Fjorland middag er bedre enn ingen middag. Byggrynsgrøten er min favoritt. Helt greit en gang iblant, men tror ikke det er så ideelt å leve på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...