Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jente på 18, og har ikke planlagt å feire nyttårsaften med noen venner i år. I fjor var jeg helt alene, og hvis jeg hadde bodd alene hadde jeg ikke stresset over det i det hele tatt, men foreldrene mine dømmer meg og synes synd på meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vennene mine skal feire med familien eller med folk jeg ikke kjenner, så vil ikke tvinge noen til å være med bare meg i stedet for familien😂 Uff, vet ikke hva jeg skal gjøre

Anonymkode: ece34...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å feire med familien din, du også? :)

Anonymkode: a04a0...fae

• Liker 3
Skrevet

Er du så nær at du kan feire med en venn og hennes familie? Sånn hvis du ikke ønsker å feire med din egen familie såklart. 

Anonymkode: f43b5...5b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med å feire med familien din, du også? :)

Anonymkode: a04a0...fae

De skal sikkert møte venner:/

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du så nær at du kan feire med en venn og hennes familie? Sånn hvis du ikke ønsker å feire med din egen familie såklart. 

Nei:/

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

De skal sikkert møte venner:/

Vil ikke familien din feire med deg når du er 18 og bor hjemme? 😔 Har du noen andre i familien du kan feire med?

Skrevet

På fest med sikkert 120 stk nyttårsaften 

Gleder meg 

Skrevet

Har du det ok med å feire alene? 

Anonymkode: cb231...2cc

Skrevet

Føler med deg! 💙

Etter at jeg flyttet ut fra mine foreldre, har jeg feiret nyttår alene. Det er nå blitt noen år. Elsker å ikke stresse med alt om nyttår. Klær, mat, alkohol, kjøring, henting og alt som er.

Jeg har 2 katter som jeg «skylder» på, må være hjemme med dem når rakettene skytes opp. Men realiteten er at jeg storkoser meg alene hjemme med god mat og kos 😄

Håper du finner en løsning på det 😊

Anonymkode: 78b89...770

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...