Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om din voksne datter fant en mindre attraktiv partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså en som ikke er spesielt pen og er 10 år eldre?

Anonymkode: a710a...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri tenkt sånn om utseende. Gjør du det?

Alderforskjellen derimot; da er det litt avgjørende hvor i livet hun er og hvor gammel hun er.

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skulle en forelder bry seg så himla om utseendet til sitt barns kjæreste, så lenge vedkommende var kjekk og grei og behandlet barnet deres bra? 

• Liker 36
Skrevet
Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skulle en forelder bry seg så himla om utseendet til sitt barns kjæreste, så lenge vedkommende var kjekk og grei og behandlet barnet deres bra? 

Pga en mor som alltid er så dømmende og kommenterer ting på andre🙁

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da kan hun ta seg en bolle. Er ikke hun som skal deite fyren

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da kutter man denne moren fra livet sitt.

Anonymkode: ab45b...d36

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

At han har gigapikk!

• Liker 9
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
Druid skrev (1 minutt siden):

At han har gigapikk!

😂

Nettopp det. Eller at han er veldig snill. Gir trygghet. 

Skrevet

Hva man synes er attraktivt er veldig individuelt. Jeg ville tenkt at det ikke er noe jeg har noe med, og dessuten tenkt at så lenge datteren min er lykkelig, så er jeg fornøyd. 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg gjorde det selv, og han er verdens beste mann og far. Hva mamma tenkte i utgangspunktet vet jeg ikke, men hun er heldigvis mer opptatt av at jeg skal ha det bra enn at partneren min skal være attraktiv. 

Anonymkode: 4a116...deb

• Liker 6
Skrevet

Hadde sannsynligvis ikke tenkt på det. personlighet i mennesker kommer raskt frem, og da ser man som regel hva en person er tiltrukket av i vedkommende. De karaktertrekkene hadde poppet frem og jeg hadde vurdert om sønenn hadde gode eller dårlige grunner for å like jenta. Men jeg hadde selsavgt ikke sagt noe negativt basert på førsteinntrykk, jeg hadde gitt henne en sjanse

Anonymkode: 87379...9cf

• Liker 3
Skrevet
Druid skrev (14 minutter siden):

At han har gigapikk!

Hadde du tenkt det om det var kjæresten til ditt barn?? 

• Liker 2
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Samtidig er det øyet som ser... 

Jeg hadde en kjæreste som jeg forgudet. Han var verdens vakreste og kjekkeste mann. Alt ved ham var perfekt, ut til fingerspissene. 

Forholdet tok slutt og min mor sa til meg: «du burde ikke hatt kjærlighetssorg for han der. Du kan få hvem som helst og han der var ikke NOE pen engang!» 

Vel. I mine øyne var han fineste mannen i verden, og vi holdt alltid hender ute. 

Og heldigvis liker vi mennesker forskjellig. 

Skrevet

Jeg har en voksen datter. Hvis han så ut som en solfylt sommerdag og ellers var lat, lite intelligent og høy på seg selv, ville jeg bedt henne tenke seg om. Hvis hun kom hjem med en velstelt gjennomsnittlig en med litt skjev nese, som var god og sjarmerende - og ellers hadde orden på seg selv (eksene sine der det er barn innvolvert) og livet generelt - ville jeg smilt lurt og oppmuntret henne. 

Anonymkode: 0871d...f9e

• Liker 3
Skrevet
Maleficenta skrev (1 time siden):

Hadde du tenkt det om det var kjæresten til ditt barn?? 

Jeg tok faktisk en slik tematisk spøk på min datter.  Men hun er sin fars datter og i stand til å forstå en spøk...

Guttungen derimot...

• Liker 2
Skrevet

At hun har vett til å se på andre egenskaper 😍

Anonymkode: c9008...1d6

• Liker 8
Skrevet

Det er vel hun som skal knulle ham, og ikke jeg 😄 Forhåpentligvis vet hun hva hun selv liker. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble sammen med en 14 år eldre mann da jeg var 17. Og han var ikke spesielt vakker. Mine foreldre sa ingenting på det, men hvordan han så ut var vel de siste de tenkte på. De har jo sagt i ettertid at de ikke var så begeistra, men de syntes jeg burde få ta egne valg og gjøre meg erfaringer selv. Og at de var rimelig sikre på at det ikke ville vare, noe de jo fikk rett i 😄

Anonymkode: 9134f...7f8

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville blitt litt meget overrasket. Jeg har helhjertet prøvd å overføre min gode smak i menn  til henne, og snakket varmt om fordelene med å våkne opp ved siden av en flott mann :) 

• Liker 1
Skrevet

At han er snill og trygg. 

Anonymkode: 023f2...d78

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...