AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Jeg tenkte jeg skulle sette opp juletreet neste uke. Har dere noen gode tips om hvordan jeg kan unngå at kattungene raserer treet? Har hørt at de ikke liker sitrus, pepper osv, men har noen erfaringer og vet om noe som faktisk virker? Anonymkode: 42b26...8f7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 1) solid juletrefot. Av typen som har automatisk låsing og tåler tre på 3+ meter. 2) rimelige julekuler nederst. Slik at de har noe å leke med. Enkelte jeg kjenner fortauer treet i taket. Ingen midler fungerer, såvidt jeg har hørt om eller prøvd. Anonymkode: edc9f...275 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Og jeg glemte: jeg kjøper tykk edelgran. Da er det nesten umulig, og i alle fall veldig ubehagelig, å klatre i treet. Anonymkode: edc9f...275
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Kattungen min tok helt av da treet kom opp. Fant pynt overalt om morgenen den første tiden. Måtte hente katten ut fra treet ved et par anledninger også. Han klarte velte det 1 gang. Nå som det har gått noen dager virker det som om det ikke er like spennende mer Tror spenningen øker igjen når gavene legges under treet.... Anonymkode: 600bd...4e1 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Mye som er farlig for katter med juletre😣 treet i seg selv er giftig, knuselige kuler er farlige, de kan ville klatre i det og velte det, etc etc. Kanskje vær med pus mens den blir kjent med det, sett grenser om den trenger det, og ikke la pus være alene med treet mens dere er på jobb og sover? og vær obs på hvordan du henger pynten, så visst den skulle rive ned noe så går det bra. Viktig at juletrevannet ikke er tilgjengelig for pus, siden det er giftig. Jackson Galaxy har en video om dette (også) på YouTube;) Anonymkode: 13821...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Dropp den fineste pynten, og gi hjernen kattene egen pynt å leke med. Anonymkode: 016ae...7b8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Det vi har gjort er å feste treet i taket. Så vi var litt spent i år da vi investerte i plasttre. Jeg har kun uknuselig kuler og pynt i år på treet. Det har gått bra, ikke så stor interesse for treet. Anonymkode: 30beb...325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå