Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #1 Skrevet 24. september 2002 Vet at det finnes slike stativ som man varmer hårrullene i og deretter ruller opp håret med disse, har sett resultatet og det blir veldig fint. En venninne av meg har et slikt stativ, men det er kjøpt av moren for minst 20 år siden. Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse og hva prisen er? På forhånd takk
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. september 2002 #2 Skrevet 24. september 2002 Slike hårruller heter "Hot-Rollers" og fås kjøpt i forretninger som Expert, Elkjøp ol. Mulig at de må bestille dem men de skaffer slike uten problemer. De som produserer "Hot-Rollers" er de samme som lager hårfønere. Clairol, Braun, Babyliss, Philips ol. De koster mellom 500- 700 kroner og pass på at du kjøper en med minst 15 rullere til å sette i håret. Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. september 2002 #4 Skrevet 24. september 2002 BARE HYGGELIG!! :-) Milla
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 de som vil hjelpe meg henter fram gamle tråder Jeg kom inn på siden via google da jeg lurte på dette, og da var det veldig greit å finne et oppdatert svar! tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå